Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Ο Charles Leclerc πήρε την πρώτη νίκη της Ferrari στη Monza μετά το 2010 και τη δεύτερη προσωπική του, δίνοντας μάχη και με τις δύο Mercedes.

Στην εκκίνηση, ο Leclerc διατηρήθηκε πρώτος και έστριψε πρώτος, με τον Hamilton να χάνει προς στιγμήν την θέση από τον Bottas, προτού την ανακτήσει. Το ίδιο έγινε και με τον Vettel και τον Hulkenberg, μέχρι που ο πιλότος της Scuderia ξαναπέρασε 4ος.

Πίσω, ο Verstappen «έκοψε» την Κ1 προσπαθώντας να αποφύγει τον Perez 

Ο Albon με τον Sainz είχαν μία εξαιρετική μάχη για την 9η θέση, προτού ο Ταϊλανδός επιχειρήσει να περάσει από την εξωτερική στη Lesmo 2, πέφτοντας στην αμμοπαγίδα.

Στον 7ο γύρο, ο Vettel είχε τετακέ στην Ascari. Γυρνώντας στην πίστα, παραλίγο να χτυπήσει με τον Stroll, που οριακά απέφυγε, έχοντας όμως κι εκείνος τετακέ. Ο Γερμανός μπήκε στα pits, άλλαξε εμπρός πτέρυγα, έβαλε σκληρή γόμα και τέθηκε υπό εξέταση για αυτήν την μη ασφαλή επιστροφή στην πίστα. Για αυτό και τιμωρήθηκε με 10 δλ. stop/go από τα pits.

Παράλληλα, και ο Stroll τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pit γιατί γύρισε με επικίνδυνο τρόπο στην πίστα και παραλίγο να χτυπήσει με τον διερχόμενο Gasly.

Μπροστά, ο Leclerc είχε μία διαφορά αρκετή για να μείνει εκτός DRS του Hamilton.

Ο Hamilton «τράβηξε» πρώτος, και έβαλε τη μέση γόμα στον 20ο γύρο. 

Ακολούθησε ο Leclerc, που έβαλε τη σκληρή, όμως, και κρατήθηκε μπροστά από τον Βρετανό.

Ο πρωταθλητής άρχισε να ασκεί πίεση στον Μονεγάσκο, με τη μεταξύ τους μάχη να είναι οριακά. Οι δύο τους είχαν μία επαφή στο δεύτερο σικέιν και ο Βρετανός βγήκε εκτός, με τους αγωνοδίκες να δείχνουν μαύρη/άσπρη σημεία για να τον προειδοποιήσουν.

Ο Bottas μπήκε αρκετά μετά για τη δική του αλλαγή, βάζοντας τη μέση γόμα στον 28ο γύρο.

Λίγο μετά, ο Sainz αναγκάστηκε να εγκαταλείψει καθώς ο εμπρός δεξιά τροχός δεν είχε κουμπώσει σωστά και έτσι σταμάτησε στην έξοδο του pitlane, ενεργοποιώντας το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Αυτό κράτησε για λίγο, και με την επιστροφή στη δράση, ο Hamilton είχε κολλήσει πίσω από τον Μονεγάσκο και συνέχιζε να πιέζει.

Αμέσως, όμως, το VSC ενεργοποιήθηκε εκ νέου μετά την εγκατάλειψη του Kvyat. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Ricciardo να κάνει τη δική του αλλαγή και να μη χάσει θέση. 

Μετά από έναν γύρο, η δράση συνεχίστηκε, και πέρα της μάχης για την πρωτιά, ο Verstappen έδινε και τη δική του μάχη για την δεκάδα, όντας 12ος πίσω από τους Magnussen, Norris και Gasly. Δεν άργησε να μπει στους βαθμούς.

Με 16 γύρους να απομένουν, ο Leclerc έκανε λάθος στην Κ1, έκοψε το σικέιν και έμεινε μπροστά, την ώρα που ο Bottas πλησίαζε αρκετά.

Στο 41ο γύρο, ο Φινλανδός είχε φτάσει πια τους δύο πρώτους και έκανε μία τριπλή μάχη για την νίκη,

Με τα ελαστικά του Hamilton σε κακή κατάσταση, ο Βρετανός έχασε τα φρένα στην Κ1 και έτσι πέρασε 2ος ο Bottas.

Ο Φινλανδός πίεσε, πάλεψε, αλλά έκανε τρία λάθη και, σε συνδυασμό με την εξαιρετική οδήγηση του Leclerc, δεν μπόρεσε να κλέψει τη νίκη.

Ο Μονεγάσκος «έσπασε» την κατάρα 9 ετών στη Monza, και πήρε τη νίκη.

Επόμενος αγώνας, το τριήμερο 20-22 Σεπτεμβρίου στη Σιγκαπούρη.

Βαθμολογία οδηγών

  1. L. Hamilton 284
  2. V. Bottas 221
  3. M. Verstappen 185
  4. C. Leclerc 182
  5. S. Vettel 169
  6. P. Gasly 65
  7. C. Sainz 58
  8. D. Ricciardo 34
  9. A. Albon 34
  10. D. Kvyat 33
  11. N. Hulkenberg 31
  12. K. Raikkonen 31
  13. S. Perez 27
  14. L. Norris 25
  15. L. Stroll 19
  16. K. Magnussen 18
  17. R. Grosjean 8
  18. A. Giovinazzi 3
  19. R. Kubica 1
  20. G. Russell 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

  1. Mercedes 504
  2. Ferrari 351
  3. Red Bull 266
  4. McLaren 83
  5. Renault 65
  6. Toro Rosso 51
  7. Racing Point 46
  8. Alfa Romeo 34
  9. Haas 26
  10. Williams 1

Πηγή: 4 Τροχοί

Pin It on Pinterest

Shares
Share This