Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Ο Sebastian Vettel πήρε την πρώτη του φετινή νίκη, κάνοντας μαζί με τον Charles Leclerc το 1-2 για τη Ferrari στη Marina Bay.

Στην εκκίνηση, ο Leclerc έφυγε σωστά, κρατήθηκε πρώτος, με τον Vettel να πιέζει τον Hamilton για τη 2η θέση.

Πίσω, ο Sainz έπεσε τελευταίος μετά από επαφή στη μάχη με τον Hulkenberg, ενώ ο Ricciardo ανέβηκε 16ος. Αμφότεροι μπήκαν στα pits.

Μπροστά, Leclerc, Hamilton, Vettel και Verstappen ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους. Ο Μονεγάσκος οριοθετούσε –έξυπνα- τον ρυθμό και όλοι κινούνταν τρομερά αργά για να μεγιστοποιήσουν τη διάρκεια του πρώτου stint τους.

Πρώτοι αντέδρασαν οι Vettel και Verstappen, που μπήκαν στο τέλος του 19ου γύρου, και αμφότεροι έβαλαν σκληρή γόμα.

Έναν γύρο μετά ακολούθησε ο Leclerc, για να βάλει κι αυτός τη σκληρή. Βγαίνοντας, έπεσε πίσω από τον Vettel.

Ο Hamilton πίεσε για να κρατηθεί μπροστά, αλλά έμεινε στην πίστα αρκετή ώρα.

Πρώτα έκανε τη δική του αλλαγή ο Bottas, στον 23ο γύρο, και έπεσε πίσω από τον Verstappen και τις δύο Ferrari.

Σε κάθε γύρο που περνούσε, ο Hamilton ήταν πάνω από 1,5 δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Vettel (και τον Leclerc κατ’ επέκταση, αφού αυτοί οι δύο συνέχιζαν να μάχονται ουσιαστικά για την πρωτοπορία).

Πίσω από τις Ferrari ήταν ο Verstappen, σε απόσταση αναπνοής.

Τελικά, ο Hamilton μπήκε στον 26ο γύρο για τη σκληρή γόμα και επέστρεψε στην πίστα μποροστά από τον Bottas αλλά πίσω από τις δύο Ferrari και τον Verstappen.

Μάλιστα, για λίγο έμεινε πρώτος ο Giovinazzi!

Μπροστά, ο Vettel έχτιζε διαφορά από τον Leclerc, περνώντας όποιον ακόμα δεν είχε μπει στα pits, και στα μισά του αγώνα, είχε να σκέφτεται και τις Mercedes, που είχαν σαφώς πιο φρέσκα ελαστικά.

Στον 36ο γύρο, ο Russell χτύπησε με τον Grosjean σε μεταξύ τους μάχη, και βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Το ιδανικό σενάριο για τη Mercedes, που πλέον θα μπορούσε να πιέσει – ειδικά ο Hamilton, που από πριν είχε καλό ρυθμό.

Στην επανεκκίνηση στον 41ο γύρο, ο Hamilton κόλλησε πίσω από τον Verstappen, ενώ ο Leclerc άρχισε να πιέζει τον Vettel για την πρωτοπορία.

Μόλις δύο γύρους μετά, ο Perez εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα και το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε ξανά, ώστε να μπορέσουν οι marshalls να απομακρύνουν το μονοθέσιο.

Ο Leclerc πήρε σαφή εντολή να μην διακινδυνεύσει τίποτα σε πιθανή μάχη με τον Vettel, και όταν ο αγώνας επανεκκίνησε στον 47ο γύρο, δεν φάνηκε να μη ρισκάρει.

Στον 50ο γύρο, ο Kvyat «βούτηξε» στα φρένα της Κ1 για να περάσει τον Raikkonen, σπάζοντας την εμπρός αριστερή ανάρτηση του Φινλανδού. Ως εκ τούτου, ένα ακόμα SC ενεργοποιήθηκε, για έναν γύρο.

Η δράση συνεχίστηκε για ακόμα μία φορά χωρίς απρόοπτα μπροστά, αλλά με τις μάχες εκτός δεκάδας να μαίνονται. Ο Ricciardo πάλευε να περάσει τον Sainz για την 12η θέση, ενώ ο Magnussen κρατούσε πίσω του τον Kvyat.

Στη μάχη των Ferrari, ο Leclerc είχε στο δευτερόλεπτο τον Vettel, και πίσω τους ο Hamilton πίεζε τον Verstappen για την 3η θέση.

Τίποτα δεν άλλαξε, όμως, και ο Sebastian Vettel πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, επωφελούμενος απόλυτα από την στρατηγική της ομάδας του. 

Επόμενος σταθμός του Π.Π. της F1 το Grand Prix Ρωσίας (27/29 Σεπτεμβρίου).

Βαθμολογία οδηγών

  1. L. Hamilton 296
  2. V. Bottas 231
  3. C. Leclerc 200
  4. M. Verstappen 200
  5. S. Vettel 194
  6. P. Gasly 69
  7. C. Sainz 58
  8. A. Albon 42
  9. D. Ricciardo 34
  10. D. Kvyat 33
  11. N. Hulkenberg 33
  12. L. Norris 31
  13. K. Raikkonen 31
  14. S. Perez 27
  15. L. Stroll 19
  16. K. Magnussen 18
  17. R. Grosjean 8
  18. A. Giovinazzi 4
  19. R. Kubica 1
  20. G. Russell 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

  1. Mercedes 527
  2. Ferrari 394
  3. Red Bull 289
  4. McLaren 89
  5. Renault 67
  6. Toro Rosso 55
  7. Racing Point 46
  8. Alfa Romeo 35
  9. Haas 26
  10. Williams 1

Πηγή: 4 Τροχοί

Pin It on Pinterest

Shares
Share This