Επιλογή Σελίδας



Του Γιάννη Μάριου Παπαδόπουλου

Μία από τις μεγαλύτερες ‘πληγές’ της Ferrari στην μετά Jean Todt και Ross Brawn εποχή ήταν ο επικεφαλής. Πολλοί πέρασαν από την ηγεσία της ‘scuderia’, όμως σχεδόν κανείς τους δεν κατάφερε να πείσει για τις ικανότητές του κυρίως στη διαχείριση των κρίσεων. Φαίνεται, όμως, πως στη φετινή Ferrari, στην οποία κάτι δείχνει να αλλάζει, η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι ο επικεφαλής.

Ναι, πολλάκις έχουμε επικρίνει τον Mattia Binotto για το γεγονός πως προσπαθεί με… νύχια και δόντια να κρατήσει ψηλά τη «σημαία Vettel». Ίσως ρισκάροντας εν πολλοίς να «απογοητεύσει» το «next big thing» της Ferrari, Charles Leclerc. Όμως αποδεικνύεται εμπράκτως πως ο Ιταλός, ο οποίος γνωρίζει πολύ καλά εκ των έσω τα τεκταινόμενα στην ομάδα, έχει μια διαφορετική προσέγγιση, η οποία τον δικαιώνει.

Δείτε, επί παραδείγματι, τι έγινε στο Σότσι. Κατά γενική ομολογία υπήρξε ένας… αιφνιδιασμός από τα team radios της Ferrari στο ξεκίνημα του αγώνα, μιας και ουδείς μπορούσε να φανταστεί πως οι μέχρι πρότινος… γκαφατζήδες Ιταλοί, θα σκαρφίζονταν μια τόσο εναλλακτική και «προχωρημένη» στρατηγική για να θέσουν νοκ άουτ τον Hamilton.

Συνήθως ο poleman έχει σημαντικό προβάδισμα όταν κάνει καλή εκκίνηση. Όμως στη μεγάλη ευθεία του Σότσι ο Leclerc κινδύνευε άμεσα να χάσει την πρωτιά από τον (δεύτερο) Hamilton. Όμως η τακτική που ακολούθησε η Ferrari, με τον Μονεγάσκο να προσφέρει tow στον Vettel και να αφήνει τον Hamilton στα… κρύα του λουτρού, ήταν αν μη τι άλλο τόσο διαφορετική ώστε ακόμα και οι πλέον μυημένοι αναλυτές δυσκολεύτηκαν να πιστέψουν πως η Ferrari είχε καταστρώσει ένα τόσο τέλειο σχέδιο.

Κι είναι αλήθεια πως εάν δεν προέκυπτε το πρόβλημα με το MGU-K στο μονοθέσιο του Vettel, η Ferrari θα είχε κάνει ίσως εύκολα το «1-2», με τον Binotto και τον άμεσο συνεργάτη του, Laurent Meckies να πιστώνονται την άριστα εμπνευσμένη κι εκτελεσμένη στρατηγική. Όμως για ακόμα μία φορά η τύχη γύρισε την πλάτη στους Ιταλούς και χαμογέλασε πλατιά στης Mercedes, η οποία έφυγε με το «1-2» και το μάξιμουμ των 44 βαθμών από μια πίστα, στην οποία μέχρι το μεσημέρι της Κυριακής ήταν σαφώς πιο αργή από τη Ferrari.

Ο Binotto αποδεικνύει, λοιπόν, πως οι αλλαγές στη Ferrari είναι σε όλους τους τομείς. Γεγονός που μόνο με αισιοδοξία μπορεί να γεμίσει τους απανταχού φίλους της κόκκινης ομάδας…

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This