Επιλογή Σελίδας



Του Δημήτρη Μπίζα

Σε έναν αγώνα που τα είχε όλα, από την αρχή ως το τέλος, ο Max Verstappen πήρε την νίκη στο Interlagos, με τον Pierre Gasly να παίρνει μία ανέλπιστη δεύτερη θέση. Τρίτος ο Lewis Hamilton, αλλά τιμωρήθηκε με ποινή 5 δευτερολέπτων για την σύγκρουση με τον Alex Albon, με τον Carlos Sainz να ανεβαίνει στο βάθρο. Στον προτελευταίο γύρο, ο Lewis Hamilton έκανε μία αρκετά ριψοκίνδυνη κίνηση να περάσει τον Alex Albon στην Στροφή 10..

Στην εκκίνηση, ο Verstappen έμεινε 1ος, με τον Hamilton να περνά γρήγορα στην Κ1 τον Vettel για την 2η θέση.

Πίσω, ο Leclerc πέρασε τρεις οδηγούς για να ανέβει 11ος σε έναν γύρο στην προσπάθειά του να κερδίσει το χαμένο έδαφος μετά την ποινή του, ενώ ο Ricciardo είχε μία έντονη μάχη με τον Norris, την οποία και κέρδισε.

Με τον Verstappen να ανοίγει τη διαφορά του στην πρωτοπορία, και ο Albon κέρδιζε χρόνο έναντι του Bottas για την 4η θέση.

Παράλληλα, ο Leclerc συνέχιζε την ανοδική πορεία του, όντας στην πρώτη εξάδα μέχρι τον 10ο γύρο.

Οι Magnussen-Ricciardo είχαν επαφή στην Κ4 στον 9ο γύρο, με τον Αυστραλό να μπαίνει στα pits για νέα ελαστικά και εμπρός αεροτομή και τον Δανό να πέφτει 18ος. Ο οδηγός της Renault πήρε 5 δλ. ποινής για αυτό, επειδή κρίθηκε υπαίτιος, χάνοντας τα φρένα και χτυπώντας στο πλάι την VF-19.

Όσο περνούσαν οι γύροι σταθεροποιούνταν οι διαφορές ανάμεσα στους οδηγούς της πρώτης εξάδας, με τον Vettel να χάνει όμως έδαφος έναντι του Hamilton, μην έχοντας ανταγωνιστικό ρυθμό με τη μαλακή.

Ο Hamilton «τράβηξε» πρώτος, μπαίνοντας για ακόμη ένα σετ μαλακής γόμας στον 21ο γύρο, ψάχνοντας το undercut. Ακολούθησε αμέσως ο Verstappen για να προστατευθεί, βάζοντας κι αυτός ακόμη ένα σετ μαλακής.

Ο Kubica, όμως, μπήκε στον δρόμο του Ολλανδού και έπεσε πίσω από τον Hamilton. Πλέον, πίεζε για να ανακτήσει την θέση του.

Και φυσικά τα κατάφερε: στα φρένα της Κ1 στον επόμενο γύρο πέρασε αποφασιστικά τον Βρετανό.

Στον 25ο γύρο ήταν η σειρά του Vettel να βάλει τη μέση γόμα, ελπίζοντας να πάει σε μία αλλαγή. Έναν γύρο μετά έπραξε το ίδιο ο Bottas, που επέλεξε τη σκληρή γόμα.

Στον 30ο γύρο μπήκε και ο Leclerc για τη σκληρή γόμα, που θα τον έφερνε με βεβαιότητα μέχρι το τέλος του αγώνα.

Το ζήτημα για τους πρώτους τέσσερις (Verstappen, Hamilton, Vettel, Bottas) ήταν η διαχείριση των ελαστικών τους. Οι δύο πρώτοι με τη μαλακή γόμα είχαν θέμα με την φθορά, ενώ ο Vettel είχε καλύτερο ρυθμό.

Λίγο μετά, όμως, ο Hamilton βρήκε ξανά ρυθμό, τη στιγμή που η Mercedes κάλεσε τον Bottas για αλλαγή στον 43ο γύρο, παρά το ότι φόραγε τη σκληρή γόμα, για να τον καλύψει ουσιαστικά από τον Albon.

Τον ακολούθησε ο teammate του έναν γύρο μετά, για να βάλει τη μέση γόμα και να πάει ως το τέλος του αγώνα. Για καλή του τύχη, πρόλαβε και τον Albon, και είχε καθαρό αέρα.

Η Red Bull έδειξε ξανά τα αντανακλαστικά της, και έβαλε τον Verstappen στον 45ο γύρο, για τη μέση γόμα, κρατώντας τον μπροστά από τον αντίπαλό του.

Με αυτές τις αλλαγές, ο Vettel πήρε την πρωτοπορία του αγώνα, με 6 δλ. διαφορά από τους διώκτες του.

Πίσω, ο Leclerc κρατούσε πίσω του τον μαινόμενο (αλλά και άτολμο) Bottas για την 5η θέση, με τη σκληρή γόμα να μη λειτουργεί για τον Μονεγάσκο.

Όσο για τον έτερο της Ferrari, μπήκε για τελευταία φορά στα pits (με δεδομένο ότι τελικά η μέση δε δούλεψε όπως θα ήλπιζαν), βάζοντας εκ νέου τη μαλακή για τους 22 εναπομείναντες αγώνες.

Με τον Bottas να μην μπορεί να περάσει, ο Φινλανδός υπερθέρμανε σε σημείο αστοχίας τον κινητήρα του, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Την ίδια στιγμή, κι ενώ ο Hamilton έκλεινε γύρο με τον γύρο τη διαφορά του από τον Verstappen, βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Bottas.

Ο Hamilton έκανε την ανάποδη στρατηγική από τον Verstappen, μένοντας εκτός, την ώρα που ο Ολλανδός μπήκε για να βάλει τη μαλακή γόμα. Έπεσε δεύτερος, και πλέον θα είχε μάχη με τον Βρετανό για την νίκη.

Ο αγώνας επανεκκίνησε με 12 γύρους να απομένουν, και ο Verstappen δεν έχασε χρόνο, περνώντας για την πρωτοπορία. Την ίδια στιγμή, ο Albon πέρασε τον Vettel και ανέβηκε τρίτος.

Ο Ταϊλανδός βρισκόταν υπό πίεση από τις δύο Ferrari, αλλά και μεταξύ τους οι «κόκκινοι» είχαν μάχη. Στην ευθεία μετά την Κ3, ο Leclerc, που μόλις είχε περάσει τον teammate του, ακούμπησαν και πρακτικά εγκατέλειψαν και οι δύο σχεδόν άμεσα. 

Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε και ο Hamilton μπήκε στα pits, ανεβάζοντας τον Gasly στην τρίτη θέση. 

Η επανεκκίνηση ήρθε στην αρχή του 70ου γύρου. Ο Hamilton πήρε γρήγορα την 3η θέση από τον Γάλλο της Toro Rosso, όμως ο Βρετανός είχε επαφή με τον Albon, και έθεσε αμφότερους εκτός τριάδας. Το συμβάν τέθηκε υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες.

Μπροστά, ο Verstappen έπαιρνε τη νίκη που έχασε πέρυσι, με τον Gasly να ανεβαίνει τελικά δεύτερος!

Τη δεκάδα έκλεισαν οι Raikkonen, Giovinazzi, Ricciardo, Norris, Perez και Kvyat.

Βαθμολογία οδηγών

  1. L. Hamilton 387
  2. V. Bottas 314
  3. M. Verstappen 260
  4. C. Leclerc 249
  5. S. Vettel 230
  6. P. Gasly 95
  7. C. Sainz 95
  8. A. Albon 84
  9. D. Ricciardo 54
  10. S. Perez 46
  11. L. Norris 45
  12. K. Raikkonen 43
  13. N. Hulkenberg 37
  14. D. Kvyat 35
  15. L. Stroll 21
  16. K. Magnussen 20
  17. A. Giovinazzi 14
  18. R. Grosjean 8
  19. R. Kubica 1
  20. G. Russell 0 

Βαθμολογία κατασκευαστών

  1. Mercedes 710
  2. Ferrari 479
  3. Red Bull 391
  4. McLaren 140
  5. Renault 89
  6. Toro Rosso 83
  7. Racing Point 67
  8. Alfa Romeo 57
  9. Haas 28
  10. Williams 1

Πηγή: 4 Τροχοί

Pin It on Pinterest

Shares
Share This