Της Νίκης Μπάκουλη
Η δεύτερη μέρα της εκκίνησης της Formula 1 (για τη σεζόν 2020) ‘ξημέρωσε’ με την πληροφορία πως όσοι είναι στην Αυστρία είναι ‘καθαροί’ από Covid-19 -προφανώς και όλοι έκαναν το τεστ. Ακολούθως, ο λαός ειδοποιήθηκε πως η καταγγελία που ‘χε κάνει η Red Bull για τη νομιμότητα του συστήματος DAS (Dual Axis Steering -όπως γράφει το F1fan.gr επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει τη γωνία των μπροστινών τροχών, μετακινώντας το τιμόνι μπροστά ή πίσω και όχι πλαγίως) της Mercedes, απορρίφθηκε. Kαι μετά η Red Bull ειδοποίησε πως ξεκινά τη δική της παραγωγή -για το ίδιο σύστημα.
FP3 CLASSIFICATION: Last practice before qualifying ?#AustrianGP ?? #F1 pic.twitter.com/6w9n5WLbw9
— Formula 1 (@F1) July 4, 2020
Στην πίστα, η Ferrari συνέχισε την προβληματική επιστροφή στη δράση, με τη Racing Point να συνεχίζει να εκπλήσσει ευχάριστα, τερματίζοντας πίσω από την Mercedes και τον Μαξ Φερστάπεν. Το 1-2 των Silver Arrows και η τρίτη θέση του Φερστάπεν (είναι στο μείον 0.413 δευτερόλεπτα από τον πρωταθλητή) ήταν κάτι που έζησαν στο Red Bull Ring και στις τρεις πρώτες δοκιμές.
Bottas goes wide #AustrianGP #f1 pic.twitter.com/r6V9IMtNpS
— Ben (@BenF1__) July 4, 2020
Οι Γερμανοί ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι και στις τρεις ελεύθερες δοκιμές -με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι ο πιο γρήγορος όλων και τον Βάλτερι Μπότας να παρακολουθεί από πολύ κοντά-, ενώ ο Σαρλς Λεκλέρ έσωσε την ‘τιμή’ της Scuderia, με την πέμπτη θέση. Μετά σχολίασε ‘υστερούμε σε ταχύτητα στις στροφές, στην συνολική πρόσφυση του μονοθεσίου και υποθέτω τελικά, υστερούμε σε όλο το πακέτο, συγκριτικά με τις άλλες ομάδες’. Παραδοσιακά, ο Χάμιλτον διέψευσε μέσω του λογαριασμού του στο Instagram, δημοσίευμα της DailyMail σύμφωνα με τον οποίο οι οικονομικές απαιτήσεις του Βρετανού, φρενάρουν τη διαδικασία υπογραφής νέου συμβολαίου με τη Mercedes. O κορυφαίος ‘πιλότος’ αποκάλυψε πως στο lockdown είχε τη δυνατότητα να γιατρέψει τραύματα που ‘κουβαλούσε’ εδώ και χρόνια -και δεν προλάβαινε να τακτοποιήσει μέσα στις σεζόν ή στη διακοπή αυτών. “Τώρα νιώθω πιο ολοκληρωμένος και ελπίζω πως αυτό θα φανεί και στην οδήγηση μου” κατέληξε -προς τρόμο των υπολοίπων.
This is how the teams ranked in each sector in FP3. Mercedes and Red Bull are fist and second in all three, and Racing Point sit consistently behind them too… #AustrianGP #F1 pic.twitter.com/6ImEWLbpS5
— Lights Out ●●●●● (@LightsOutF1Blog) July 4, 2020
Για όσους τυχόν, δεν κατάλαβαν ο Πέρεθ δήλωσε πως ‘ο στόχος της ομάδας για φέτος, είναι να φανεί ανταγωνιστική με τις τρεις πρώτες ομάδες’. Ενημέρωσε πως το αυτοκίνητο που έχει φέτος ‘είναι το καλύτερο που ‘χω οδηγήσει στην καριέρα μου. Είμαστε προ του να δούμε πόσο ανταγωνιστικοί μπορούμε να γίνουμε’. Για την ιστορία, το πρωί του Σαββάτου 4/7 ο Λανς Στρολ τερμάτισε 8ος.
Σε αυτά που έγιναν ήταν η σύγκρουση του Νίκολας Λατίφι με τον τοίχο, τρεις ώρες πριν αρχίσουν οι πρώτες κατατακτήριες δοκιμές της καριέρας του, ως πιλότου της F1. Αυτό είναι το διάστημα που ‘χει στη διάθεση του το γκαράζ της Williams, για να ετοιμάσει το αυτοκίνητο. Στην ίδια στροφή ‘σπινιάρισαν’ οι Φερστάπεν, Κβιάτ και Γκασλί, ενώ ο Λατίφι την είχε πατήσει και την Παρασκευή 3/7.
تفاصيل أول حادث في فورمولا1 2020 لسيارة نيكولاس لاتيفي#AustrianGP#F1 pic.twitter.com/8uCnQD71mm
— MBC Action (@mbcaction) July 4, 2020
Σε άλλα νέα, ρεπόρτερ της διοργανώτριας αρχής ζήτησε από τον Ντάνιελ Ρικάρντο να μιλήσει… αυστραλέζικα. Σιγά μην δεν δεχόταν την πρόκληση.
How to speak Australian, by @danielricciardo ???#AustrianGP ?? #F1 pic.twitter.com/tZfqREBuck
— Formula 1 (@F1) July 4, 2020
Πηγή: Contra