Επιλογή Σελίδας



Ο πρώτος αγώνας της σεζόν στη Formula 1 έγινε την Κυριακή 5/7 και ημέρα Τετάρτη 8/7 συνεχίζεται το ‘σου είπα, μου είπες’ της Mercedes με τη Red Bull, με τους Γερμανούς να ειδοποιούν πως θα δώσουν τα μάχαιρα που έλαβαν.

Της Νίκης Μπάκουλη

O τρόπος με τον οποίον έγινε η εκκίνηση της σεζόν στη Formula 1 είναι από αυτούς που σε κάνει φαν -ακόμα και αν δεν είσαι. Που, μεταξύ μας, δεν γίνεται να μην είσαι. Κατ’ αρχάς, το τριήμερο ξεκίνησε με ένσταση της Red Bull για το νέο σύστημα DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes και το ρόλο που έπαιζε στην αεροδυναμική των αυτοκινήτων της. To θέμα είχε τεθεί τον Φλεβάρη, αλλά προέκυψε ο κορονοϊός και όλα ξεχάστηκαν. Όχι όμως, για πάντα.

Η αρμόδια αρχή (FIA) την απέρριψε, εξηγώντας πως δεν παραβιάζει το σχετικό τεχνικό κανονισμό που ισχύει έως το τέλος της φετινής σεζόν. Θα παραβιάζει εκείνον που θα τεθεί σε εφαρμογή από το 2021. Παραδέχθηκε ότι ως σύστημα είναι ασυνήθιστο. Η Red Bull ολοκλήρωσε με την υπόσχεση να φτιάξει ανάλογο. Παρ’ όλα αυτά, καταλαβαίνεις πως ο ‘πόλεμος’ είχε ξεκινήσει.

Ανήμερα του αγώνα (Κυριακή 5/7), η Red Bull κατέθεσε νέα ένσταση, καθώς όπως είπε είχε νέο υλικό στα χέρια της, που ήθελε τον Λιούις Χάμιλτον να αγνοεί τις κίτρινες σημαίες στα προκριματικά, όταν ο Βάλτερι Μπότας γλίστρησε εκτός Red Bull Ring. Σαράντα ένα λεπτά πριν την εκκίνηση, η FIA ενημέρωσε πως κατόπιν της μελέτης του οπτικού υλικού, ο Βρετανός όντως, δεν ‘έκοψε’ ταχύτητα (τουναντίον επιτάχυνε). Ως εκ τούτου, επρόκειτο να ξεκινήσει από την πέμπτη θέση, μετά την τιμωρία τριών θέσεων που του επιβλήθηκε.

Στα του αγώνα, τερμάτισαν σχεδόν οι μισοί οδηγοί.

Εννέα δεν είδαν ποτέ την καρό σημαία του τερματισμού. Kαι δεν έφταιξαν για όλους τα γκαράζ. Ο Φερστάπεν έμεινε από ενέργεια, ομοίως και οι Στρολ, Ράσελ και Μάγκουνσεν (αυτοί πρόλαβαν να βγουν μόνο εκτός πίστας), ο Ρικάρντο… έβγαλε καπνούς, o Φέτελ χτύπησε τον Σάινθ και τελικά, πλήρωσε εκείνος τη νύφη. Ο Ραϊκόνεν έχασε το δεξί μπροστά μέρος του μονοθεσίου -και το λάστιχο-, λάστιχο έχασε και ο Κβίατ, ενώ ο Γκροζάν έμεινε από φρένα.

Ο Άλεξ Αλμπόν ένιωσε μεν, το αυτοκίνητο του να τον αφήνει από ενέργεια, αλλά είχε προηγηθεί αυτό που του έκανε ο Λιούις Χάμιλτον. Πριν το δεις (ή ξαναδείς) να μεταφέρω την άποψη ειδικών, κατά την οποία ο Βρετανός δεν παρανόμησε. Η πρώτη αντίδραση του Αλμπόν ήταν καντήλια και το ‘δεν ξέρει να χάνει ο Λιούις’, στην ενδοεπικοινωνία με την ομάδα του.

πηγή: contra.gr

Pin It on Pinterest

Shares
Share This