Επιλογή Σελίδας

Του Γιάννη Ζωϊτού

Το λευκό που βάφτηκε ροζ απέναντι στο μπλε-γκρενά που μαύρισε. Χρώμα απέναντι στο χρώμα που πηγάζει “από μέσα μας”. Η adidas απέναντι στη Nike. Η Ρεάλ Μαδρίτης απέναντι στην Μπαρτσελόνα. Ξανά. Μια μόνιμη διαμάχη. Ουσίας και εντυπώσεων στο διηνεκές. Μια σύγκρουση αιώνια. Κυριολεκτικά, αφού κρατά από το 1902 και γιγαντώνεται χρόνο με το χρόνο. Σε όλα τα επίπεδα. Βεντέτα.

Η σχεδόν ταυτόχρονη, το πρωί της Παρασκευής, δημοσιοποίηση των εκτός έδρας εμφανίσεων που θα φορούν oi πρωταθλητές και οι δευτεραθλητές της Primera Division ‘γέννησε’ άλλο ένα πεδίο αντιπαράθεσης. Και ταυτόχρονης σύγκρισης. Σύγκρισης που αφορά την ομορφιά, το στιλ, την κομψότητα και την αισθητική των δημιουργιών από τους δύο κολοσσούς παροχής αθλητικού υλικού.

Οι Μαδριλένοι επέμειναν στη ροζ σπιρτάδα μιας αντίθεσης με το παραδοσιακό λευκό που ούτως ή άλλως δεν επιδέχεται παρεμβάσεων στη βασική εκδοχή. Δεν είναι η πρώτη φορά, πάτησαν πάνω στο ήδη χαραγμένο μονοπάτι της τόλμης, με τον τον Μάρκο Ομικιόλι από την adidas να εξηγεί πως “το ύφασμα ζυγίζει μονάχα 140 γραμμάρια, αλλά το βάρος της προσδοκίας είναι πολύ μεγαλύτερο“.

Οι Καταλανοί επέλεξαν μια σκούρα παραλλαγή της νέας φανέλας τους με τις πλατιές κάθετες ρίγες που μεταξύ μας την απάλλαξε από τα τετράγωνα. Total black σε μια απουσία χρώματος “για να δείξει ότι η καρδιά παραμένει μπλαουγκράνα ανεξάρτητα από τι φαίνεται έξω” και μονάχα κάποιες χρυσές λεπτομέρειες που χαρίζουν την απαιτούμενη λάμψη στο ρούχο. Είναι η τρίτη φορά που το μαύρο θα συνοδεύσει για μια ολόκληρη χρονιά την Μπαρτσελόνα – όλες μάλιστα στη διάρκεια της τελευταίας 10ετίας (2011-12, 2013-14 οι προηγούμενες).

Δύο εντελώς διαφορετικές στιλιστικές προσεγγίσεις, δύο προτάσεις που προσδιορίζουν από τη μια την πολυτέλεια κι από την άλλη την απλότητα. Ποια είναι, αλήθεια, η καλύτερη;

Πηγή: Contra

Pin It on Pinterest

Shares
Share This