Το ‘τα κάνατε σκατά’ που είπε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο γκαράζ του, στην αρχή του αγώνα ήταν γλυκόλογα μπροστά σε αυτά που ακολουθούσαν, στην επέτειο των 70 χρόνων της Formula 1. Τι κατάφερε να κάνει, πάλι, η Ferrari.
Το “τα κάνατε σκατά” ήταν ο τρόπος που ‘έκλεισε’ όσα είχε να πει ο Φέτελ στο γκαράζ του. Ξεκίνησε με το “είχαμε πει από το πρωί πως δεν υπάρχει νόημα για pit stop, γνωρίζοντας πως θα βρούμε κίνηση. Και τελικά, αυτό κάνατε”, ενώ ήταν κοντά στο να περάσει τον Κάρλος Σάινθ. “Επίσης, βάλαμε ελαστικά σκληρής γόμας, τα οποία κρατήσαμε για ούτε δέκα γύρους, πριν πάμε στη μεσαία γόμα για 20 γύρους, κάτι που επίσης δεν είχε νόημα. Τι είδους στρατηγική είναι αυτή; Είχαμε μιλήσει ακριβώς για αυτό το θέμα. Στο τέλος τα ελαστικά μου είχαν διαλυθεί. Δεν ήταν η καλύτερη δουλειά που θα μπορούσαμε να κάνουμε, ως ομάδα. Και βάζω και τον εαυτό μου μέσα.
Υπάρχει κάτι που δεν έχω καταλάβει, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι είναι. Σε κάθε περίπτωση, θα προσπαθήσω να σηκωθώ από το κρεβάτι και να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Προφανώς και δεν μου συμβαίνει ό,τι καλύτερο, έως τώρα. Εμπιστεύομαι την ομάδα μου και όσους είναι γύρω μου και στο γκαράζ μου. Έχω ανοιχτό μυαλό, σε ό,τι αφορά τον επόμενο αγώνα. Δεν πιστεύω πως μπορεί να γίνει κάτι χειρότερο, από αυτό που ζω τώρα”. Ο τέσσερις φορές πρωταθλητής, τερμάτισε 12ος.
“I guess something is there that I’m missing so I’m not sure what it is.
“Nevertheless I try to get out of bed and do as best as I can”
Seb was in philosophical mood after another challenging Sunday ⬇️#F170 ?? #F1 https://t.co/P2VDUzqiGM
— Formula 1 (@F1) August 9, 2020
Προφανώς και ερωτήθηκε σχετικά ο Ματίας Μπινότο και είπε πως “το σπινιάρισμα του Σεμπάστιαν στον πρώτο γύρο έπαιξε μεγαλύτερο ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, από ό,τι οι αποφάσεις μας σε επίπεδο στρατηγικής. Δεν νομίζω πως έχει χάσει την πίστη του. Στους δυο τελευταίους αγώνες έχει περάσει δύσκολα και έχασε την πίστη του στο αυτοκίνητο. Ίσως να τον καλέσαμε κάποιους γύρους νωρίτερα στο γκαράζ, αλλά ξέραμε πως θα ρεφάρει, χωρίς να χάσει χρόνο. Επέτρεψε στον Λεκλέρ να συνεχίσει το comeback του. Γενικά, πιστεύω ότι ήταν η σωστή επιλογή για την ομάδα και ότι πως δεν τιμωρήσαμε τον Σεμπάστιαν”. Σημείωσε πως ο Φέτελ ομολόγησε πως το σπινιάρισμα ήταν προϊόν λάθους που έκανε.
?”Why would you put on the hard for 10 laps and then the medium for 20 laps?”
Sebastian Vettel’s Silverstone struggles continued this afternoon, after spinning out on the opening lap and questioning his strategy.#SkyF1 | #F1 | #F170 ?? pic.twitter.com/ZIrBEzN9Oh
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) August 9, 2020
Mε αυτά και με αυτά, ο Φέτελ είναι 13ος στο πρωτάθλημα των οδηγών, με 10 πόντους. Tης βαθμολογίας ηγείται ο Λιούις Χάμιλτον (107), ακολουθεί ο Φερστάπεν (77), τρίτος είναι ο Μπότας (73), τέταρτος Λεκλέρ 45 και πέμπτος ο Λάντο Νόρις (38).
πηγή: Contra