Επιλογή Σελίδας



Ο Lewis Hamilton αναδείχτηκε νικητής του Βελγικού Grand Prix, σε έναν αγώνα που δεν απειλήθηκε ουδέποτε τόσο από τον Valtteri Bottas, όσο και από τον Max Verstappen, οι οποίοι συμπλήρωσαν και το βάθρο.

Ο Βρετανός πήρε άλλη μια νίκη, την 89η της καριέρας του, σε έναν αγώνα στον οποίον ουδέποτε έχασε την πρωτοπορία, αλλά ούτε και απειλήθηκε από κάποιον άλλο οδηγό. Οι Valtteri Bottas και Max Verstappen συμπλήρωσαν το βάθρο, με τις Renault να κάνουν πολύ δυνατή εμφάνιση, τερματίζοντας 4η (Ricciardo) και 6η (Ocon).

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Συμβάντα υπήρξαν πριν καν εκκινήσει ο αγώνας, με τον Carlos Sainz της McLaren να μην ξεκινάει τον αγώνα λόγω οριστικής αστοχίας στο σύστημα εξάτμισης της MCL35 του Ισπανού. Αυτό, έδωσε μια δωρεάν θέση στην εκκίνηση για όσους οδηγούς βρίσκονταν πίσω του στο grid της εκκίνησης.

O αγώνας ξεκίνησε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, με τους πρώτους να κρατούν τη θέση τους. Πιο πίσω ωστόσο, ο Charles Leclerc έκανε εντυπωσιακή εκκίνηση. Από τη 13η θέση ο Μονεγάσκος έφτασε 8ος, για να πέσει δύο γύρους μετά στην 9η θέση, μετά από προσπέραση του επίσης εντυπωσιακού Pierre Gasly.

Ο Leclerc, λίγο αργότερα έχασε και την 9η θέση από τον Sergio Perez, ενώ παράλληλα παραπονιόταν στο teamradio για δυσκολίες στις ευθείες.

Οι Hamilton και Bottas επιδόθηκαν σε μια ανταλλαγή ταχύτερων γύρων, με τον Φινλανδό να προσπαθεί να βρεθεί εντός ζώνης DRS του Βρετανού. Ο Verstappen ήταν άνετα τρίτος, αντέχοντας στην απειλή του Daniel Ricciardo στην εκκίνηση, ο οποίος περιορίστηκε στην 4η θέση με τον Esteban Ocon πίσω του.

Μέχρι τον 8ο γύρο ο Charles Leclerc έπεσε στην θέση από την οποία ξεκίνησε, δεχόμενος και τις προσπεράσεις από Lando Norris και Daniil Kvyat. Την ίδια στιγμή, ο Pierre Gasly συνέχιζε την ανοδική του πορεία, επιτιθέμενος στον Lance Stroll για την 7η θέση, χωρίς ωστόσο θετικό αποτέλεσμα εξ’αρχής.

Στον 11ο γύρο, ωστόσο, ήρθε η ώρα του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα. Αιτία, η σύγκρουση των Giovinazzi – Russell. Συγκεκριμένα, ο Ιταλός το “έχασε” στη Les Fagnes, πατώντας άτσαλα το κερμπ. Μετά από πρόσκρουσή του στα προστατευτικά της πίστας, έχασε τον ένα τροχό του, ο οποίος χτύπησε με ταχύτητα στον διερχόμενο Russell, ο οποίος αν και προσπάθησε να τον αποφύγει, κατέληξε εν τέλει και αυτός στα προστατευτικά, με πληγωμένο μονοθέσιο.

Το ευτυχές ωστόσο ήταν πως και οι δύο οδηγοί βγήκαν μόνοι τους από τα μονοθέσια, χωρίς να έχουν αντιμετωπίσει κάποιον τραυματισμό.

Το ατύχημα αυτό, με την έλευση του αυτοκινήτου ασφαλείας, έδωσε την ευκαιρία για ένα “δωρεάν” pitstop σε οδηγούς. Όλοι τους σχεδόν μπήκαν για να βάλουν τη σκληρή γόμα, με τις ομάδες να καλούνται να κάνουν σε πολλές περιπτώσεις διπλά pitstop. Αυτό, είχε ως συνέπεια ο Ocon να χάσει τη θέση του από τον Albon, ενώ και ο Leclerc βρέθηκε πίσω από τον Sebastian Vettel, καθώς μπήκε πολύ γρήγορα μετά το ατύχημα, με τους μηχανικούς του να μην τον περιμένουν.

Στο τέλος του 14ου γύρου το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε από την πίστα. Η επανεκκίνηση του αγώνα έδωσε κάποιες ωραίες μάχες, με τον Alex Albon να προσπαθεί να βρεθεί μπροστά από τον Daniel Ricciardo και τον Lando Norris μπροστά από τον Lance Stroll.

Πιο πίσω άρχισε να πέφτει και σε αυτό το σημείο ο Sergio Perez. Ο Μεξικανός, ο οποίος μετά τις αλλαγές ελαστικών είχε βρεθεί στην 5η θέση, δέχτηκε προσπέραση από τους Ricciardo και Albon σχεδόν άμεσα, ενώ λίγο πριν δεχτεί την προσπέραση και από τον Ocon μπήκε ώστε να βγάλει τη μαλακή γόμα με την οποία είχε ξεκινήσει.

Μέχρι και τα μέσα του αγώνα δεν υπήρξαν άλλες ανακατατάξεις, με την επόμενη να έρχεται στον 24ο γύρο όταν και ο Alex Albon πέρασε τον Pierre Gasly για την 5η θέση. Ο Γάλλος μετέπειτα δέχτηκε προσπέραση από τον έτερο Γάλλο, Esteban Ocon. Η σκληρή γόμα με την οποία εκκίνησε ο οδηγός της AlphaTauri φαινόταν να βρίσκεται στα τελικά στάδια της ζωής της κάτι που έκανε την ομάδα του να τον καλέσει για αλλαγή ελαστικών στον 27ο γύρο.

Ενώ ο αγώνας συνεχιζόταν χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές, στη Ferrari υπήρχε έντονος προβληματισμός. Πέρα από την έλλειψη ανταγωνιστικότητας που έδειχνε η SF1000 όλο το Σαββατοκύριακο, οι οδηγοί της δεν είχαν ρυθμό με τη σκληρή γόμα. Έτσι, ο Leclerc μπήκε για αλλαγή ελαστικών, ρωτώντας μάλιστα και τους μηχανικούς του για το νόημα της συγκεκριμένης αλλαγής. Την ίδια σχεδόν στιγμή, ο Sebastian Vettel γινόταν βορά για τα θηρία, με τον Sergio Perez που μετά την αλλαγή ελαστικών του είχε πέσει τελευταίος, να ανακάμπτει και να περνά τον Γερμανό στον 29ο γύρο.

Οι προσπεράσεις στις πιο πίσω θέσεις συνέχισαν να δίνουν και να παίρνουν. Ο Sergio Perez περνούσε έναν-έναν τους οδηγούς, ευρισκόμενος στην 9η θέση, με τις δύο AlphaTauri πίσω του. Λίγο πιο μπροστά, ο Norris μάζευε αργά αλλά σταθερά τη διαφορά από τον Stroll, με τον νεαρό οδηγό της McLaren να καταφέρνει να μπει σε ζώνη DRS και να περνά στον 37ο γύρο τον Καναδό.

Την ώρα που ο Γάλλος της AlphaTauri περνούσε τον Perez για τη 10η θέση, σχηματίστηκε σιγά σιγά ένα τρενάκι ανάμεσα σε Albon και Ocon, με τον Lando Norris να προστίθεται λίγο πιο μετά. Μεγάλος κερδισμένος από τη συγκεκριμένη τριπλή μάχη αναδείχτηκε ο οδηγός της Renault, ο οποίος πέρασε τη Red Bull του Albon για να ολοκληρώσει το 4-5 της γαλλικής ομάδας στο Spa.

Κάπου εκεί, ο αγώνας έλαβε τέλος, με τον μεγάλο πρωταγωνιστή, Lewis Hamilton, να παίρνει την καρό σημαία, με τους Bottas και Verstappen να αναδεικνύονται 2ος και 3ος αντίστοιχα. Πολύ δυνατή εμφάνιση από τη Renault (ταχύτερος γύρος και ένας επιπλέον βαθμός για τον Ricciardo), με θετικούς και τους Norris και Gasly (ψηφίστηκε ως οδηγός του αγώνα), ενώ η Racing Point πήρε διπλή βαθμολόγηση στην 9η και 10η θέση, παρά την εμφανή έλλειψη ρυθμού σε σχέση με τις άλλους αγώνες.

Τέλος, για τη Ferrari, ένα γεμάτο προβληματισμούς Σαββατοκύριακο έλαβε τέλος, με την ομάδα να ελπίζει σε καλύτερες μέρες στον επόμενο αγώνα, στον ναό της ταχύτητας, την πίστα της Monza.

Το Ιταλικό Grand Prix ακολουθεί την επόμενη εβδομάδα, στις 4-6 Σεπτεμβρίου.

2020 Driver Standings

POS DRIVER NATIONALITY CAR PTS
1 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 157
2 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA 110
3 Valtteri Bottas FIN MERCEDES 107
4 Alexander Albon THA RED BULL RACING HONDA 48
5 Charles Leclerc MON FERRARI 45
6 Lando Norris GBR MCLAREN RENAULT 45
7 Lance Stroll CAN RACING POINT BWT MERCEDES 42
8 Daniel Ricciardo AUS RENAULT 33
9 Sergio Perez MEX RACING POINT BWT MERCEDES 33
10 Esteban Ocon FRA RENAULT 26
11 Carlos Sainz ESP MCLAREN RENAULT 23
12 Pierre Gasly FRA ALPHATAURI HONDA 18
13 Sebastian Vettel GER FERRARI 16
14 Nico Hulkenberg GER RACING POINT BWT MERCEDES 6
15 Antonio Giovinazzi ITA ALFA ROMEO RACING FERRARI 2
16 Daniil Kvyat RUS ALPHATAURI HONDA 2
17 Kevin Magnussen DEN HAAS FERRARI 1
18 Kimi Räikkönen FIN ALFA ROMEO RACING FERRARI 0
19 Nicholas Latifi CAN WILLIAMS MERCEDES 0
20 George Russell GBR WILLIAMS MERCEDES 0
21 Romain Grosjean FRA HAAS FERRARI 0

2020 Constructor Standings

POS TEAM PTS
1 MERCEDES 264
2 RED BULL RACING HONDA 158
3 MCLAREN RENAULT 68
4 RACING POINT BWT MERCEDES 66
5 FERRARI 61
6 RENAULT 59
7 ALPHATAURI HONDA 20
8 ALFA ROMEO RACING FERRARI 2
9 HAAS FERRARI 1
10 WILLIAMS MERCEDES 0

Pin It on Pinterest

Shares
Share This