Επιλογή Σελίδας



Ο Valtteri Bottas αναδείχτηκε νικητής στο Ρωσικό Grand Prix, με τον Max Verstappen να έρχεται 2ος και τον Lewis Hamilton 3o, με τον Βρετανό να δέχεται συνολικά 10 δευτερόλεπτα σε ποινές, γεγονός που περιόρισε τον αγώνα του. 4η θέση από τον Sergio Perez, 6η από τον Charles Leclerc.

Η εκκίνηση, για ακόμα έναν αγώνα είχε πολλά συμβάντα. Θύματα οι Carlos Sainz και Lance Stroll.

Την ώρα που ο Lewis Hamilton διατηρούσε την πρώτη του θέση, με καλή εκκίνηση, ο Valtteri Bottas περνούσε τον Max Verstappen για τη 2η. Στη στροφή 2 έγινε μια συμφόρηση που ανάγκασε πολλούς οδηγούς να πάρουν τον δρόμο διαφυγής. Και ενώ ο Verstappen μπόρεσε να περάσει χωρίς πρόβλημα από το chicane εξόδου, δεν έγινε το ίδιο για τον Ισπανό της McLaren.

Ο Sainz, μπήκε από πολύ οξεία γωνία στο chicane, μην καταφέρνοντας να περάσει αλώβητος από τον τοίχο που υπήρχε εκεί, χτυπώντας και μένοντας εκτός αγώνα.

Μόλις λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, εκτός αγώνα τέθηκε και ο Lance Stroll, ο οποίος δέχτηκε επαφή από πίσω από την AlphaTauri του Pierre Gasly.

Όλα αυτά είχαν ως συνέπεια να βγει στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι Albon, Norris και Russell μπήκαν αμέσως για αλλαγή ελαστικών, ώστε να διαφοροποιηθούν από τους υπόλοιπους οδηγούς.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε μέχρι και τον 5ο γύρο στην πίστα. Κατά την επανέναρξη αυτή τη φορά δεν υπήρξε κάτι απρόοπτο. Οι οδηγοί διατήρησαν τις θέσεις τους, όντας πιο προσεκτικοί, αναμένοντας την ενεργοποίηση του DRS, το οποίο θα μπορούσε να τους δώσει την απαραίτητη ώθηση.

Την ίδια στιγμή όμως, ήρθε ένα νέο να ταράξει τα νερά. Ο Lewis Hamilton, δέχτηκε δύο ποινές των 5 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες. Αιτία; Δύο δοκιμές εκκίνησης που έκανε ο Βρετανός κατά τον γύρο εισόδου του στο grid. Η FIA θεώρησε πως κάτι τέτοιο ήταν παράνομο και έδωσε στον Βρετανό ποινές και για τις δύο δοκιμές του.

Έτσι, ο Hamilton κλήθηκε να “βρει” 10 δευτερόλεπτα μέσα στον αγώνα, ώστε να μην χάσει την πρωτιά. Μια πρωτιά που έδειχνε επισφαλής, με τον Bottas να μην μένει πολύ πίσω του.

Καθώς οι μπροστινές θέσεις έμειναν αμετάβλητες, πίσω δινόταν μια σπουδαία μάχη ανάμεσα σε Russell-Albon-Norris. Οι τρεις τους, και με τη βοήθεια του DRS, είχαν πολλές εναλλαγές. Εν τέλει, ύστερα και από ένα λάθος φρενάρισμα του Russell, οι Albon και Norris τον πέρασαν, ανεβαίνοντας στο grid και προσπαθώντας να αναρριχηθούν στις βαθμολογούμενες θέσεις.

Καθώς άρχισε να ανοίγει το παράθυρο για αλλαγή ελαστικών σε όσους φορούσαν τη μαλακή γόμα. Ο Lewis Hamilton μπήκε να αλλάξει ελαστικά και να εκτίσει την ποινή του, πέφτοντας 10ος. Αυτό, έδωσε καθαρό αέρα στον Bottas, ο οποίος άρχισε να θέτει ταχείς γύρους.

Ο Βρετανός, από τη 10η θέση επιδόθηκε στο να ανέβει στο grid. Ευθύς αμέσως πέρασε τον Sebastian Vettel, ενώ με τα pitstop των Ocon και Gasly ανέβηκε 7ος.

Με τους περισσότερους οδηγούς να έχουν ολοκληρώσει τις αλλαγές τους στον 23ο γύρο, μόνο οι πρώτοι (Bottas, Verstappen, Leclerc) δεν είχαν αλλάξει ελαστικά. Στον 26ο γύρο έκανε την αλλαγή του ο Verstappen, με ένα θεαματικό pitstop στα 1,9 δευτ. Μόλις έναν γύρο μετά, ακολούθησε και ο πρωτοπόρος του αγώνα, Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός, με ένα απροβλημάτιστο pitstop βγήκε πρώτος, καλούμενος να διαχειριστεί τον υπόλοιπο αγώνα.

Η μάχη που κέντρισε το ενδιαφέρον, στα μέσα του αγώνα, ήταν ανάμεσα στους Vettel και Ricciardo. Ο Αυστραλός, ενώ βρισκόταν υπό διερεύνηση για παραβίαση των κανονισμών στη στροφή 2, επιτέθηκε στον Vettel, περνώντας τον στα φρένα της πίσω ευθείας. Στην αμέσως επόμενη ευθεία ακολούθησε και ο έτερος οδηγός της Renault, Esteban Ocon.

Έτσι, οι δύο Renault ανέβηκαν στην 6η και 8η θέση, μετά και την αλλαγή ελαστικών του Leclerc που τον έριξε στην 7η θέση.

Η δράση στην πίστα πλέον άρχισε να πέφτει. Ο Bottas διατηρούσε με χαρακτηριστική άνεση την 1η του θέση, ο Verstappen ήταν 2ος, ενώ ο Hamilton 3ος, χωρίς να μπορεί να αντιδράσει, λόγω και των γηρασμένων ελαστικών του.

Στον 36ο γύρο, έκανε την αλλαγή του και ο τελευταίος οδηγός, ο Kimi Raikkonen. Ο Φινλανδός, βρισκόταν στη 10η θέση, έχοντας εκκινήσει με τη σκληρή γόμα. Μετά το pitstop, ο Raikkonen έπεσε 16ος, χωρίς να μπορέσει να διεκδικήσει κάτι από τον 322ο αγώνα του, όπου ισοφάρισε το ρεκόρ αγώνων του Rubens Barrichello.

Τη μονοτονία ήρθε να σπάσει στον 41ο γύρο το συμβάν Vettel-Grosjean. Ο Γάλλος, δεχόμενος προσπέραση από τον Γερμανό στη στροφή 2, δεν άφησε χώρο, πέφτοντας πάνω στην πίσω ρόδα του Γερμανού. Αυτό, οδήγησε τον Grosjean εκτός πίστας, πέφτοντας πάνω στις πινακίδες για τη διαφυγή εξόδου, γεμίζοντας τοπικά το οδόστρωμα με φελιζόλ.

Αυτό, έφερε για λίγο το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, ώστε να αντικατασταθούν οι πινακίδες. Αυτό, έδωσε αφορμή στον Pierre Gasly να κάνει αλλαγή ελαστικών, ώστε να βάλει φρέσκο σετ και να πάει μέχρι το τέλος.

Την ίδια στιγμή, ο Albon, μετά τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών του, βρέθηκε πίσω από τον Norris, με έπαθλο την 9η θέση. Στη μάχη αναμίχθηκε αμέσως και το Pierre Gasly, με τους τρεις τους να σχηματίζουν ένα τρενάκι.

Συνήθως, σε μάχες τριών μονοθεσίων, αυτός που την πληρώνει είναι ο μεσαίος. Έτσι κι έγινε εδώ, με τον Albon να μην καταφέρνει να υπερβεί την καλή αμυντική στάση του Norris και μετά από ένα άτσαλο πέρασμα στο μεσαίο κομμάτι, του επιτέθηκε ο Γάλλος, παίρνοντας τη 10η θέση.

Ο Gasly έβαλε στόχο να κυνηγήσει και τον Norris, το οποίο κατάφερε σχετικά γρήγορα, ανεβαίνοντας αυτός 9ος. Ο οδηγός της McLaren, ο οποίος είχε τα ίδια ελαστικά από τον 2ο γύρο, δεν κατάφερε να κρατηθεί στους βαθμούς, με τον Albon εν τέλει να τον περνά. Έτσι, ο Norris μπήκε για αλλαγή ελαστικών, πέφτωντας 15ος.

Ο αγώνας δεν είχε κάποια άλλα συμβάντα και απρόοπτα, με τον Valtteri Bottas να παίρνει την καρό σημαία και μαζί τον ένα βαθμό του ταχύτερου γύρου. Ο Max Verstappen τερμάτισε 2ος, σε έναν αγώνα πολύ καλό για τον Ολλανδό. 3η θέση για τον Lewis Hamilton, παρά τις ποινές που δέχτηκε.

Έτσι, οδηγοί και ομάδες φεύγουν από τη Ρωσία, με επόμενο προορισμό την πίστα του Nurburgring, για το GP του Eifel.

2020 Driver Standings

POS DRIVER NATIONALITY CAR PTS
1 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 205
2 Valtteri Bottas FIN MERCEDES 161
3 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA 128
4 Lando Norris GBR MCLAREN RENAULT 65
5 Alexander Albon THA RED BULL RACING HONDA 64
6 Daniel Ricciardo AUS RENAULT 63
7 Charles Leclerc MON FERRARI 57
8 Lance Stroll CAN RACING POINT BWT MERCEDES 57
9 Sergio Perez MEX RACING POINT BWT MERCEDES 56
10 Pierre Gasly FRA ALPHATAURI HONDA 45
11 Carlos Sainz ESP MCLAREN RENAULT 41
12 Esteban Ocon FRA RENAULT 36
13 Sebastian Vettel GER FERRARI 17
14 Daniil Kvyat RUS ALPHATAURI HONDA 14
15 Nico Hulkenberg GER RACING POINT BWT MERCEDES 6
16 Kimi Räikkönen FIN ALFA ROMEO RACING FERRARI 2
17 Antonio Giovinazzi ITA ALFA ROMEO RACING FERRARI 2
18 Kevin Magnussen DEN HAAS FERRARI 1
19 Nicholas Latifi CAN WILLIAMS MERCEDES 0
20 George Russell GBR WILLIAMS MERCEDES 0
21 Romain Grosjean FRA HAAS FERRARI 0

2020 Constructor Standings

POS TEAM PTS
1 MERCEDES 366
2 RED BULL RACING HONDA 192
3 MCLAREN RENAULT 106
4 RACING POINT BWT MERCEDES 104
5 RENAULT 99
6 FERRARI 74
7 ALPHATAURI HONDA 59
8 ALFA ROMEO RACING FERRARI 4
9 HAAS FERRARI 1
10 WILLIAMS MERCEDES 0

Pin It on Pinterest

Shares
Share This