Επιλογή Σελίδας

Η Liberty Media, ο αμερικανικός κολοσσός των μίντια που πριν λίγο καιρό πήρε στα χέρια του τον έλεγχο της Φόρμουλα 1, σχεδιάζει να αλλάξει πολλά στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, προκειμένου κάθε ένα από τα 21 Γκραν Πρι να γίνει μία αθλητική – εμπορική γιορτή.

Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, στόχος των ανθρώπων της Liberty Media είναι κάθε Γκραν Πρι να μοιάζει, σε εμπορικό και οικονομικό επίπεδο, με το Σούπερ Μπόουλ, τον μεγάλο τελικό του πρωταθλήματος αμερικανικού φούτμπολ NFL που θεωρείται το μεγαλύτερο μεμονωμένο αθλητικό γεγονός στην αμερικανική αγορά και όχι μόνο.

Η Liberty σκοπεύει να μετατρέψει κάθε Γκραν Πρι σε μια εβδομάδα εκδηλώσεων, έτσι ώστε να πολλαπλασιαστεί η συμμετοχή τον θεατών και να ενδιαφερθούν ακόμα περισσότεροι χορηγοί. Επιπροσθέτως, υπάρχει η σκέψη το πρωτάθλημα να επεκτείνει την παρουσία του στις ΗΠΑ, όπου δεν είναι τόσο δημοφιλές όσο στον υπόλοιπο κόσμο, με προσθήκη αγώνων σε μεγάλες αγορές όπως αυτές της Νέας Υόρκης, του Λος Άντζελες, του Λας Βέγκας και του Μαϊάμι.

Από τις προτεραιότητες των ανθρώπων που ορίζουν τις τύχες της Φόρμουλα 1 είναι να φέρουν κοντά στο σπορ περισσότερους θεατές από όλο τον κόσμο, έτσι ώστε να αυξηθεί η πεσμένη τηλεθέαση και να μεγαλώσουν τα εμπορικά έσοδα. Για τον λόγο αυτό το βάρος θα πέσει ακόμα περισσότερο στο μάρκετινγκ και κυρίως αυτό που γίνεται μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Μέχρι και ο Μπέρνι Έκλεστόουν, ο εδώ και δεκαετίες Διευθύνων Σύμβουλος του Formula One Group, της εταιρείας που διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα του πρωταθλήματος, έχει παραδεχτεί σε συνέντευξή του πως η Φόρμουλα 1 έχει μείνει πίσω σε θέματα μάρκετινγκ. «Δεν υπάρχει μάρκετινγκ, καμία έρευνα, δε συγκεντρώνομαι δεδομένα, δε χρησιμοποιούμαι σωστά τις ψηφιακές πλατφόρμες», δήλωσε χαρακτηριστικά. «Αυτό το άθλημα παράγει ένα μοναδικό παγκοσμίως περιεχόμενο και ακόμα δεν έχει κάνει αρκετά για να επωφεληθεί από αυτό».

Το γεγονός πως η Φόρμουλα 1 έχει τεράστιες δυνατότητες οι οποίες έχουν μείνει ανεκμετάλλευτες ήταν ένας από τους λόγους που οδήγησαν την Liberty Media στην τεραστίων διαστάσεων επένδυση. Αξιωματούχος της εταιρείας ανέφερε στους Financial Times ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα. «Η Φόρμουλα 1 είναι ίσως το σπορ με τη μεγαλύτερη σύνδεση με την τεχνολογία, εντούτοις δε διαθέτει κάποιον χορηγό από τον χώρο της τεχνολογίας», είπε, για να προσθέσει «υπάρχουν πολλές ανεκμετάλλευτες εμπορικές ευκαιρίες, ενώ ακόμα δεν έχουμε ασχοληθεί με την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας, που θα φέρει την εμπειρία της F1 ακόμα πιο κοντά στους οπαδούς».

Πηγή: Sport and Business

Pin It on Pinterest

Shares
Share This