Επιλογή Σελίδας

advertisement_trellopoulos

Το 31% των Κινέζων, σχεδόν 450.000.000 άνθρωποι, σύμφωνα με μία μελέτη της Nielsen, είναι παθιασμένοι με το ποδόσφαιρο, που μαζί με τους αγώνες του ΝΒΑ και το πινγκ πονγκ (που λατρεύεται εδώ και δεκαετίες στην Κίνα) είναι τα αθλήματα που παρακολουθούν περισσότερο στη μεγαλύτερη χώρα στον κόσμο.

Στο «S&B» έχουμε γράψει δεκάδες άρθρα για το πώς το ενδιαφέρον των κορυφαίων ποδοσφαιρικών κλαμπ έχει φύγει από τα στενά όρια της εκάστοτε χώρας τους, αλλά και από της Ευρώπης γενικότερα και έχει μεταφερθεί στην Κίνα. Η εξήγηση είναι πολύ απλή αν κάποιος διαβάσει τα αποτελέσματα της μελέτης της Nielsen, μίας εκ των κορυφαίων εταιρειών στον κόσμο στις μετρήσεις δεδομένων και πληροφοριών. Οι 450 εκατ. ποδοσφαιρόφιλοι που ζουν στην Κίνα αντιστοιχούν στο 60% όλων των κατοίκων της Ευρώπης. Καταλαβαίνεται πόσο πιο προσοδοφόρο είναι για μία ομάδα να απευθυνθεί στη συγκεκριμένη αγορά.

Η μελέτη της Nielsen επισημαίνει ότι η Ρεάλ Μαδρίτης είναι ο δημοφιλής ποδοσφαιρικός σύλλογος στην Κίνα, αφού την παρακολουθούν περισσότεροι από 127.000.000 φίλαθλοι. Πίσω από την Ρεάλ βρίσκονται Ίντερ και Μίλαν, με 106 εκατομμύρια φιλάθλους η καθεμιά. Είναι περίεργο πως στην κορυφαία τριάδα της κατάταξης δεν υπάρχει ούτε μία ομάδα από την Premier League, που έχει επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην προβολή της στην Κίνα.

Οι ειδικοί του μάρκετινγκ της εταιρείας που έκανε τη μελέτη εξήγησαν κάποιες ιδιαιτερότητες της κινεζικής αγοράς: «Για εκείνους που ακολουθούν το ποδόσφαιρο στην Άπω Ανατολή συχνά οι παίκτες είναι πιο σημαντικοί από τις ομάδες. Αυτό δημιουργεί μια ταύτιση με μεμονωμένα άτομα, όπως συμβαίνει στον κινηματογράφο σε αστέρες του Χόλιγουντ. Είναι πολύ πιθανό, λοιπόν, να βρούμε ανθρώπους που ακολουθούν διαφορετικές ομάδες να υποστηρίζουν τους ίδιους παίκτες αντίπαλων συλλόγων. Ως εκ τούτου, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να καταρτίσει κάποιος ένα χάρτη με τις επιθυμίες των Κινέζων για τους ευρωπαϊκούς συλλόγους».

Πηγή: Sport and Business

advertisement_rain

Pin It on Pinterest

Shares
Share This