Επιλογή Σελίδας

Του Σπύρου Χατήρα

Οι τέσσερις πρώτες μέρες δοκιμών εξέλιξης ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος της F1, ολοκληρώθηκαν στην πίστα του Μοντμελό. Διανύθηκαν συνολικά 3.185 γύροι ή αν προτιμάτε 14.826 km. Τις τρεις πρώτες μέρες οι οδηγοί δοκίμασαν για πρώτη φορά τα νέα φαρδύτερα σλικ ελαστικά στα μονοθέσια του 2017. Την τέταρτη μέρα δοκίμασαν και τα ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα σε μια τεχνητά βρεγμένη πίστα. Δοκιμάστηκαν τόσο τα βρόχινα όσο και τα ενδιάμεσα ελαστικά.

O Mario Isola, μάνατζερ της Pirelli Racing, δήλωσε τα εξής: «Είμαστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα αυτών των τεσσάρων ημερών. Από όσα μπορούμε να δούμε ως τώρα, το νέο προϊόν είναι ανάλογο των προσδοκιών μας. Για τη σεζόν του 2017, μας ζητήθηκε από τη F1 να εξελίξουμε ελαστικά που παρουσιάζουν ανθεκτικότητα στις θερμικές καταπονήσεις έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να πιέσουν στο μέγιστο. Αυτό το είδαμε κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών δοκιμών εξέλιξης και θα συνεχίσουμε να το παρατηρούμε στη 2η περίοδο επίσης τεσσάρων ημερών δοκιμών εξέλιξης. Κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου οι χρόνοι ήταν ήδη σημαντικά χαμηλότεροι. Ο στόχος που έχει τεθεί είναι να καταγράψουμε επιδόσεις ανά γύρο, 5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορες από ό,τι ο χρόνος της pole στη Βαρκελώνη το 2015 (1:24.681). Μπορώ να πω ότι το πετύχαμε αυτό. Επίσης για πρώτη φορά δοκιμάσαμε τα νέα βρόχινα ελαστικά Cinturato Blue σε μονοθέσια του 2017. Ο συνδυασμός των νέων φαρδύτερων διαστάσεων αλλά και της νέας χάραξης πέλματος έχει ως αποτέλεσμα ο ρυθμός απαγωγής νερού στα 300km/h να έχει ανέβει από τα 65 στα 85lt/sec. Αντίστοιχη είναι και η αύξηση στα Cinturato Green ενδιάμεσα ελαστικά: Απάγουν 30lt νερού ανά δευτερόλεπτο, 5 περισσότερα απ’ ότι τα περσινά (25lt). Έχουμε συγκεντρώσει πληθώρα δεδομένων για να αναλύσουν οι μηχανικοί στη 2ης περίοδο δοκιμών εξέλιξης που ξεκίνησε την Τρίτη 7/3 στη Βαρκελώνη και θα διαρκέσει 4 μέρες».

Πηγή: 4 Τροχοί

Pin It on Pinterest

Shares
Share This