Επιλογή Σελίδας

Η γαλλική λίγκα, σε μία προσπάθεια εκτόξευσης των εμπορικών και χορηγικών μετοχών της, ανακοίνωσε μερικά σημεία-κλειδιά, στα οποία θα επικεντρωθεί, προκειμένου να κλείσει η ψαλίδα από τις μεγάλες ευρωπαϊκές λίγκες. Σημαντικό ρόλο θα παίξουν τηλεοπτικά και νέοι χορηγοί.

Το γαλλικό ποδόσφαιρο βρίσκεται στην ελίτ των ευρωπαϊκών λιγκών, όμως οι ιθύνοντές του γνωρίζουν πως εμπορικά και διαφημιστικά βρίσκεται αρκετά πίσω, σε σχέση με τις Αγγλία, Ισπανία, ακόμα και από Γερμανία κα Ιταλία.

Το νέο πλάνο της διοργανώτριας αρχής προβλέπει προσθήκη και αναδιάρθρωση κάποιων κινήσεων στην διαχείριση εμπορικών θεμάτων, όπως είναι το χορηγικό χαρτοφυλάκιο και η πώληση τηλεοπτικών δικαιωμάτων.

Στο πενταετές πλάνο, που έχει ορίσει η λίγκα, υπάρχουν πέντε προτεραιότητες:αύξηση της αξίας του επαγγελματικού ποδοσφαίρου παγκοσμίως, αύξηση εσόδων από εισιτήρια-επίσημα είδη ομάδων και καλύτερη εμπειρία θέασης για τους φιλάθλους, ισχυρότεροι εμπορικοί δεσμοί με εταιρείες-κολοσσούς και επενδυτές, βελτίωση των σχέσεων με την ΟΥΕΦΑ και νέο πλάνο επικοινωνιών.

Το ”κλειδί” για την ενίσχυση και επέκταση του brand name της Λιγκ 1 θα είναι η αύξηση των εσόδων. Τα υφιστάμενα έσοδα ”αγγίζουν” τα 2.2 δις ευρώ. Με την υλοποίηση όλων των προαναφερθέντων μέτρων, το 2022 θα έχουν φτάσει τα 2,7 δις ευρώ! Μεταξύ άλλων, σημαντικό κομμάτι θα θεωρηθεί η υψηλότερη κοστολόγηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων στις διεθνείς αγορές. Το ποσό  που καταλήγει στα ταμεία από συμφωνίες με διεθνείς τηλεοπτικούς φορείς είναι πενιχρό, μόλις 33 εκατ. ευρώ ετησίως. Γι’ αυτό τον λόγο, θεωρείται απαραίτητη η αλλαγή στις ώρες διεξαγωγής αγώνων, βάζοντας στο ”παιχνίδι” αγορές υψίστης αγοραστικής σημασίας, όπως η Κίνα και η Αμερική. Έτσι, σύντομα θα βλέπουμε αγώνες ακόμα και το μεσημέρι, έτσι ώστε να μπορούν οι ποδοσφαιρόφιλοι της Ασίας να απολαμβάνουν  το πρωτάθλημα της χώρας.

Μην ξεχνάμε πως άκρως σημαντική κίνηση ήταν και το άνοιγμα γραφείων της λίγκας, μαζί με την ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της χώρας, στην Κίνα, σε μία προσπάθεια εμπορικής και χορηγικής εκμετάλλευσης της μεγαλύτερης αγοράς του κόσμου. Είναι θέμα χρόνου, μέχρι να βρεθούν μεγάλοι και δυνατοί ”συμπαίκτες”, που θα ανεβάσουν καθολικά επίπεδο  το γαλλικό ποδόσφαιρο.

Πηγή: Sport and Business

Pin It on Pinterest

Shares
Share This