Επιλογή Σελίδας

Του Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη

O Hamilton μείωσε δραστικά το βαθμολογικό πλεονέκτημα του Sebastian Vettel με μια κυρίαρχη εμφάνιση στο Montreal.

O Βρετανός ξεκίνησε από την pole, μπήκε αμέσως επικεφαλής κι έμεινε ανενόχλητος για 70 γύρους μέχρι να πάρει την καρό σημαία με διαφορά 19,7” από τον team-mate του, τον Valtteri Bottas.

O Daniel Ricciardo (Red Bull) συμπλήρωσε το βάθρο, μπροστά από τον Vettel που ανέβηκε στην 4η θέση αφού είχε πέσει στην τελευταία λόγω ζημιάς που έπαθε στην πρώτη στροφή. Αυτό συνέβη όταν ο Max Verstappen ξεκίνησε σαν αστραπή από την 5η θέση, περνώντας τον Vettel από την εξωτερική για να μπει 2ος, πίσω από τον Hamilton.

Όμως την ίδια στιγμή ο Bottas έκανε επίθεση στον Vettel από την εσωτερική, με αποτέλεσμα η Ferrari να στριμωχτεί και ο πίσω αριστερός τροχός του Verstappen να σπάσει την εμπρός πτέρυγά της.

Ο Vettel αρχικά συνέχισε, αλλά γρήγορα αναγκάστηκε να σταματήσει όταν έφυγε ένα κομμάτι της πτέρυγας. Με την αλλαγή ρύγχους, ο Γερμανός έπεσε στην 18η και τελευταία θέση.

Ο αγώνας διακόπηκε στον πρώτο γύρο και βγήκε το Safety Car μετά από σύγκρουση του Carlos Sainz με τον Romain Grosjean και τον Felipe Massa. Ο Ισπανός φάνηκε να κλείνει τον Γάλλο στην ευθεία μετά την Κ2, με αποτέλεσμα να ακουμπήσουν και η Toro Rosso να «σβουρίξει» στην είσοδο της Κ3. Εκτός ελέγχου, ο Sainz χτύπησε τον ανυποψίαστο Massa με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν επιτόπου και οι δύο, ενώ ο Grosjean αναγκάστηκε να σταματήσει για να αλλάξει το ρύγχος της Haas.  

O Hamilton αντιστάθηκε στη επίθεση του Verstappen κατά την επανεκκίνηση και λίγο αργότερα ο Ολλανδός σταμάτησε στην Κ2 με μηχανικό πρόβλημα, με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Όταν ο αγώνας ξεκίνησε ξανά, ο  Bottas δεν είχε την ταχύτητα για να απειλήσει τον Hamilton, που έλεγξε το ρυθμό και πήρε τελικά την 3η του νίκη φέτος και την 6η της καριέρας του στον Καναδά.

Ο Βρετανός πλησίασε τον Vettel στους 13 βαθμούς και η Mercedes πήρε το πρώτο φετινό της «ένα-δύο», περνώντας τη Ferrari στη βαθμολογία.

Ενώ η γερμανική ομάδα ακολούθησε χωρίς πρόβλημα την προσχεδιασμένη στρατηγική του ενός pit-stop, η Ferrari αναγκάστηκε να αλλάξει τη δική της στα δύο pit-stops, καθώς ο Raikkonen, μετά από λάθος του στους πρώτους γύρους, είχε πέσει πίσω από τον Sergio Perez (Force India).

Ο Vettel ανέβηκε γρήγορα στην κατάταξη και πλησίαζε τον team-mate του όταν η ομάδα αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική. Ο Raikkonen σταμάτησε πρώτος για το επιπλέον pit-stop του και αρχικά παρέμεινε μπροστά από τον Vettel, μέχρι που βγήκε εκτός πίστας στο τελευταίο εσάκι όταν το μονοθέσιό του παρουσίασε πρόβλημα φρένων που τον ανάγκασε να πάει σιγά-σιγά μέχρι τον τερματισμό.

Έτσι ο Vettel έμεινε ελεύθερος να κυνηγήσει μια θέση στο βάθρο, που την κρατούσε ο Ricciardo μπροστά από τις δύο Force India. Ο Esteban Ocon έπιανε τον Perez έχοντας πιο φρέσκα λάστιχα και η ομάδα ζήτησε από τον Μεξικανό να αφήσει τον Γάλλο να περάσει. Αυτός όμως αρνήθηκε, με αποτέλεσμα ο Vettel να τους περάσει και τους δύο διαδοχικά με τολμηρές κινήσεις. Θυμωμένος ο Ocon έκανε το παν για περάσει τον team-mate του, αλλά απέτυχε για μόλις δυόμισι δέκατα.              

Ο Raikkonen τερμάτισε τελικά 7ος, μόλις μπροστά από τον Nico Hulkenberg με τη Renault. Ένατος ο Lance Stroll (Williams), που πήρε τους πρώτους του βαθμούς μπροστά στους συμπατριώτες του, μετά από μάχες που έδωσε αφού είχε κάνει το pit-stop του νωρίς.

Ο Fernando Alonso έκανε το δικό του αργά, με αποτέλεσμα να ανέβει μέχρι την 4η θέση, παρότι είχε χάσει χρόνο αποφεύγοντας τη σύγκρουση με τους Massa και Sainz στο ξεκίνημα του αγώνα. Παρότι τον πέρασε ο Stroll με την πιο δυνατή Williams, o Ισπανός έμεινε κοντά του και θα έπαιρνε τους πρώτους βαθμούς της χρονιάς για τη McLaren αν δεν έμενε στο τέλος από κινητήρα.

Ενώ ο Alonso εγκατέλειψε το μονοθέσιο και ανέβηκε στην κερκίδα με τους θεατές, ο Grosjean πήρε τη 10η θέση και τον τελευταίο βαθμό, μπροστά από τον Jolyon Palmer και τον Kevin Magnussen, που είχε εκτίσει ποινή για προσπέρασμα κάτω από συνθήκες εικονικού Safety Car.

O Daniil Kvyat είχε έναν παράξενο αγώνα: Ξεκίνησε καθυστερημένα για τον γύρο σχηματισμού, τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης γι’ αυτό, μετά πήρε κι άλλη ποινή επειδή οι αγωνοδίκες θεώρησαν την πρώτη «λανθασμένη» και στη συνέχεια ο Ρώσος είχε ένα χαοτικό pit-stop αφού είχε παραπονεθεί για κραδασμούς. Τελικά εγκατέλειψε όντας τελευταίος.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΙΚΟΥ GP ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ GILLES VILLENEUVE:

Θ. Nο. ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΓΥΡΟΙ ΧΡ./ΔΙΑΦ. ΒΑΘ.
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 70 1:33:05.154 25
2 77 Valtteri Bottas Mercedes 70 +19.783s 18
3 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 70 +35.297s 15
4 5 Sebastian Vettel Ferrari 70 +35.907s 12
5 11 Sergio Perez Force India Mercedes 70 +40.476s 10
6 31 Esteban Ocon Force India Mercedes 70 +40.716s 8
7 7 Kimi Räikkönen Ferrari 70 +58.632s 6
8 27 Nico Hulkenberg Renault 70 +60.374s 4
9 18 Lance Stroll Williams Mercedes 69 +1 lap 2
10 8 Romain Grosjean Haas Ferrari 69 +1 lap 1
11 30 Jolyon Palmer Renault 69 +1 lap 0
12 20 Kevin Magnussen Haas Ferrari 69 +1 lap 0
13 9 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 69 +1 lap 0
14 2 Stoffel Vandoorne McLaren Honda 69 +1 lap 0
15 94 Pascal Wehrlein Sauber Ferrari 68 +2 laps 0
16 14 Fernando Alonso McLaren Honda 66 DNF 0
NC 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 54 DNF 0
NC 33 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 10 DNF 0
NC 19 Felipe Massa Williams Mercedes 0 DNF 0
NC 55 Carlos Sainz Toro Rosso 0 DNF 0

Βαθμολογία οδηγών

Βαθμολογία κατασκευαστών

Πηγή: Drive

Pin It on Pinterest

Shares
Share This