Του Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη
Ο Marc Marquez πήρε την τέταρτη νίκη του στους τελευταίους έξι αγώνες, αφού έδωσε κάμποσες μάχες, με τους Viñales, Dovizioso, Rossi και Lorenzo.
Με τη νίκη του αυτή, ο Marquez πήρε ξανά κεφάλι στο πρωτάθλημα, ξεφεύγοντας 16 βαθμούς από τον Andrea Dovizioso που τερμάτισε μόλις 7ος με την Ducati. Τον Ιταλό πλησίασε ο Viñales στους 14 βαθμούς, αφού πήρε την 4η θέση στον αγώνα.
O Marquez έκανε μια μάλλον αργή εκκίνηση από την 5η θέση, αλλά εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο poleman Maverick Vinales άνοιξε την τροχιά του στο τέλος του πρώτου γύρου, για να πλασαριστεί 4ος πίσω από τον πάντα γρήγορο στις εκκινήσεις Jorge Lorenzo, τον Rossi και τον Dovizioso, με τον οποίο ισοβαθμούσε στο πρωτάθλημα πριν την Aragon.
Γρήγορα φάνηκε ότι ο Marquez ήταν πιο γρήγορος από τους άλλους, αν και του πήρε 5 γύρους για να περάσει τον Dovizioso. Μπροστά, ο Lorenzo διατηρούσε μια ελάχιστη διαφορά από τον Rossi.
Ο Marquez δεν άργησε να φτάσει τον «Γιατρό» και στον 9ο γύρο επιχείρησε να τον περάσει, αυτόν και τον Lorenzo, με μια κίνηση στην αριστερή Κ12 στην οποία είχε πέσει στις κατατακτήριες. Δεν τα κατάφερε, αναγκάστηκε να ανοίξει τη γραμμή του κι έπεσε πίσω από τον Dovizioso. Ξαναπέρασε όμως τον Ιταλό αντίπαλό του στον επόμενο γύρο.
Δύο γύρους αργότερα, ο Rossi δεν μπόρεσε να αμυνθεί απέναντι στον Marquez, που τον πέρασε στην Κ16/17 και γρήγορα έφτασε τον επικεφαλής Lorenzo.
Η αποφασιστική κίνηση για τον αγώνα ήρθε στον 16ο γύρο, με τη Honda No.93 να περνάει την Ducati No.99 στην Κ12 για να πάρει τελικά τη νίκη με διαφορά 0,879”.
Αφού τον πέρασε ο Marquez, o Lorenzo βρέθηκε σταδιακά κάτω από την πίεση του Dani Pedrosa, που είχε ξεκινήσει από πίσω αλλά είχε περάσει τους Viñales, Dovizioso και Rossi.
O Pedrosa πέρασε τον Lorenzo δύο γύρους πριν το τέλος, αλλά ο Marquez ήταν πλέον πολύ μακριά. Πάντως ο Pedrosa ήταν πολύ ευχαριστημένος με τον αγώνα του και την επιλογή του μεσαίου πίσω ελαστικού που είχε κάνει.
Ευχαριστημένος ήταν και ο Lorenzo, που δήλωσε ότι για πρώτη φορά ήταν τόσο κοντά σε ρυθμό με τους πρώτους και ίσως πήγαινε ακόμα καλύτερα αν δεν έχανε στο τέλος πρόσφυση πίσω, από το μαλακό λάστιχοπου είχε επιλέξει (Ο Marquez φορούσε το σκληρό).
Η μάχη για την 4η θέση ήταν ανάμεσα στις δύο εργοστασιακές Movistar Yamaha και την κέρδισε τελικά ο Viñales, περνώντας τον τραυματία team-mate του στην Κ1, δύο γύρους πριν τον τερματισμό.
Ο Rossi είχε πάντως δυνάμεις για να αντέξει στην επίθεση του Aleix Espargaro με την Aprilia και να περισώσει την 5η θέση, μόλις 24 ημέρες αφότου έσπασε το δεξί του πόδι σε προπόνηση..
Πίσω από τον Dovizioso, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Alvaro Bautista (Aspar Ducati), Johann Zarco(Tech 3 Yamaha) και Pol Espargaro (KTM), με τον Mika Kallio, στη δεύτερη έκτακτη εμφάνισή του με την ΚΤΜ, να τερματίζει στην 11η θέση.
Ο Cal Crutchlow (LCR Honda) ήταν μέσα στη μάχη για μια θέση στην εξάδα, αλλά έχασε τα φρένα στην Κ1 στον 11ο γύρο, πριν πέσει κι εγκαταλείψει στον 17ο γύρο.
Οι Andrea Iannone (Suzuki), Jack Miller (Marc VDS Honda), Scott Redding (Pramac Ducati) και Tito Rabat(Marc VDS Honda) έκλεισαν τη βαθμολογούμενη 15άδα.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΤΟGP ΣΤΗ MOTORLAND ARAGON:
Θ. | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΟΜΑΔΑ | ΜΟΤ/ΤΑ | ΓΥΡΟΙ | ΧΡ./ΔΙΑΦ. |
---|---|---|---|---|---|
1 | Marc Marquez | Honda | Honda | 23 | 42m06.816s |
2 | Dani Pedrosa | Honda | Honda | 23 | 0.879s |
3 | Jorge Lorenzo | Ducati | Ducati | 23 | 2.028s |
4 | Maverick Vinales | Yamaha | Yamaha | 23 | 5.256s |
5 | Valentino Rossi | Yamaha | Yamaha | 23 | 5.882s |
6 | Aleix Espargaro | Aprilia | Aprilia | 23 | 6.962s |
7 | Andrea Dovizioso | Ducati | Ducati | 23 | 7.455s |
8 | Alvaro Bautista | Aspar Ducati | Ducati | 23 | 7.910s |
9 | Johann Zarco | Tech3 Yamaha | Yamaha | 23 | 13.002s |
10 | Pol Espargaro | KTM | KTM | 23 | 14.075s |
11 | Mika Kallio | KTM | KTM | 23 | 17.192s |
12 | Andrea Iannone | Suzuki | Suzuki | 23 | 20.632s |
13 | Jack Miller | MVDS Honda | Honda | 23 | 23.886s |
14 | Scott Redding | Pramac Ducati | Ducati | 23 | 25.523s |
15 | Tito Rabat | MVDS Honda | Honda | 23 | 26.082s |
16 | Jonas Folger | Tech3 Yamaha | Yamaha | 23 | 30.302s |
17 | Alex Rins | Suzuki | Suzuki | 23 | 31.874s |
18 | Hector Barbera | Avintia Ducati | Ducati | 23 | 31.948s |
19 | Bradley Smith | KTM | KTM | 23 | 36.296s |
20 | Danilo Petrucci | Pramac Ducati | Ducati | 23 | 37.842s |
21 | Loris Baz | Avintia Ducati | Ducati | 23 | 47.599s |
22 | Sam Lowes | Aprilia | Aprilia | 23 | 47.647s |
– | Cal Crutchlow | LCR Honda | Honda | 16 | Retirement |
– | Karel Abraham | Aspar Ducati | Ducati | 10 | Retirement |
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
Θ. | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΒΑΘΜΟΙ |
---|---|---|
1 | Marc Marquez | 224 |
2 | Andrea Dovizioso | 208 |
3 | Maverick Vinales | 196 |
4 | Dani Pedrosa | 170 |
5 | Valentino Rossi | 168 |
6 | Johann Zarco | 117 |
7 | Jorge Lorenzo | 106 |
8 | Danilo Petrucci | 95 |
9 | Cal Crutchlow | 92 |
10 | Jonas Folger | 84 |
11 | Alvaro Bautista | 70 |
12 | Jack Miller | 56 |
13 | Scott Redding | 56 |
14 | Aleix Espargaro | 53 |
15 | Loris Baz | 39 |
16 | Andrea Iannone | 37 |
17 | Pol Espargaro | 37 |
18 | Karel Abraham | 28 |
19 | Tito Rabat | 28 |
20 | Alex Rins | 27 |
21 | Hector Barbera | 23 |
22 | Michele Pirro | 18 |
23 | Bradley Smith | 14 |
24 | Mika Kallio | 11 |
25 | Sam Lowes | 2 |
26 | Sylvain Guintoli | 1 |
Πηγή: Drive