Επιλογή Σελίδας

Του Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη

O Verstappen με τη Red Bull προσπέρασε τον Lewis Hamilton με τη Mercedes στη Στροφή 1 του 4ου γύρου, και στη συνέχεια έλεγξε άνετα τον αγώνα για να πάρει την πρώτη του νίκη μετά από εκείνη που είχε πάρει στο ντεμπούτο του, πέρσι στην Ισπανία.

Ο Hamilton τερμάτισε 2ος, 12,7” πίσω, με τον Daniel Ricciardo να συμπληρώνει το βάθρο με τη δεύτερη Red Bull.

O Vettel, χρησιμοποιώντας έναν αναβαθμισμένο κινητήρα στη Ferrari του, κυνήγησε κι έπιασε τον Ricciardo στους τελευταίους γύρους, έκανε μια προσπάθεια να τον περάσει, αλλά η ομάδα του τού είπε να κόψει επειδή ο κινητήρας είχε ανεβάσει ανησυχητικά θερμοκρασία.

Σε ένα παράξενο ατύχημα μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Γερμανός συγκρούστηκε με τη Williams του Lance Stroll, με αποτέλεσμα να σπάσει η πίσω αριστερή ανάρτηση της Ferrari. O Vettel έκανε οτοστόπ στον συμπατριώτη του, Pascal Wehrlein, κι ανέβηκε στη Sauber για να φτάσει στα πιτς, παίρνοντας και το τιμόνι του μαζί του. Τώρα πλέον είναι 34 βαθμούς πίσω από τον Hamilton στο πρωτάθλημα, ενώ απομένουν 5 αγώνες.

Πάντως, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα με την γκαντεμιά που δέρνει τη Ferrari τελευταία. Αφού το μονοθέσιο του Vettel δεν δούλεψε στις κατατακτήριες, ήταν η σειρά εκείνου του Kimi Raikkonen να αντιμετωπίσει πρόβλημα με το τούρμπο πριν την εκκίνηση. Η ομάδα προσπάθησε να κάνει κάτι, αλλά δεν τα κατάφερε, και ο Φιλανδός, που θα ξεκινούσε 2ος με μεγάλες πιθανότητες για τη νίκη, αναγκαστικά εγκατέλειψε…

Ο Hamilton ξεκίνησε καλά από την pole, ενώ ο Verstappen αναγκάστηκε να αμυνθεί σε επίθεση του Valtteri Bottas, που έκανε εκκίνηση-αστραπή με τη δεύτερη Mercedes και πέρασε τον Ricciardo.

O Verstappen όμως δεν άφησε τον Hamilton να ξεφύγει και, όταν μπήκε στη ζώνη του DRS του, τον πέρασεαπό την εσωτερική στη Στροφή 1.

Ο Ricciardo από τη μεριά του πίεσε τον Bottas, ήρθε δίπλα του από την εξωτερική της Κ1 και παρότι ο Φιλανδός κρατήθηκε στην εξωτερική της Κ2 για να ξαναπεράσει μπροστά, ο Αυστραλός είχε τη φόρα για να τον προσπεράσει στην είσοδο της Κ4.

Πολύ πιο πίσω, ο Vettel έκανε το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο, αλλά προσεκτικά. Στον δεύτερο γύρο ήταν ήδη 12ος, και στον 11ο γύρο είχε ανέβει στην 8η θέση.

Ο Hamilton ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που σταμάτησε για λάστιχα, στο τέλος του 26ου γύρου, αλλάζοντας τα super-soft με τα σκληρότερα soft.

O επικεφαλής του αγώνα, Verstappen, αντέδρασε στον αμέσως επόμενο γύρο, φορώντας και αυτός τα soft και ξαναμπαίνοντας στην πίστα πολύ μπροστά από τον Hamilton.

O Ricciardo κληρονόμησε την πρώτη θέση, αλλά την παρέδωσε ξανά στον team-mate του όταν σταμάτησε κι αυτός. Ο Ολλανδός ήταν ήδη 9” μπροστά από τον Hamilton.

Καθώς ο Verstappen έλεγχε το αγώνα από μπροστά, ο Ricciardo επιχείρησε να πλησιάσει τον Hamilton. Βλέποντας όμως ότι η Mercedes ήταν εκτός βολής, επικεντρώθηκε στην απειλή του Vettel που είχε ξεκινήσει με τα soft, είχε αλλάξει σε super-soft και τον πλησιάζε με καταιγιστικό ρυθμό, σπάζοντας και το απόλυτο ρεκόρ γύρου της πίστας (που το είχε ο Montoya από το 2004!).

Ο Vettel πλησίασε κοντά για να επιτεθεί στην Κ1, αλλά ο Ricciardo του έκλεισε την πόρτα και ο Γερμανός από εκεί και πέρα έκοψε ρυθμό.

Ο Bottas τερμάτισε σε μια μοναχική 5η θέση, ενώ 6ος ήταν ο Sergio Perez, που έκανε έναν επίσης μοναχικό αγώνα με τη Force India.

O Stoffel Vandoorne ξεκίνησε δυνατά, ανέβηκε μέχρι την 5η θέση, αλλά η McLaren δεν είχε το ρυθμό για να κρατηθεί μπροστά από τους Vettel και Perez, οπότε ο Βέλγος τερμάτισε 7ος για δεύτερο στη σειρά αγώνα.

Ο Stroll ήταν 8ος, μπροστά από τον team-mate του, τον Felipe Massa, που κατάφερε να κερδίσει μια σκληρή μονομαχία με τον Esteban Ocon (Force India) αφού έσπρωξε τον Γάλλο δύο φορές εκτός πίστας. Ο Ocon είχε έναν επεισοδιακό αγώνα, αφού στην εκκίνηση κλείστηκε ανάμεσα στους Massa και Perez, με αποτέλεσμα να πάθει λάστιχο. Ακούμπησε επίσης με τον Carlos Sainz, που τον έσπρωξε σε τετακέ στην Κ1.

Ο Nico Hulkenberg (Renault) τερμάτισε 11ος, ενώ ο team-mate του, ο Jolyon Palmer, είχε έναν κακό αγώνα, κάνοντας δύο τετακέ το ένα μετά το άλλο, από τα οποία το δεύτερο ήταν αποτέλεσμα επαφής με τον Kevin Magnussen. Ο Άγγλος τελικά τερμάτισε στη 16η θέση.

Ο Sainz δεν είχε σταματήσει για λάστιχα και ήταν μέσα στους βαθμούς όταν εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα, ενώ ο team-mate του στην Toro Rosso, ο Pierre Gasly, τερμάτισε 14ος στο ντεμπούτο του στην F1.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ GRAND PRIX ΤΗΣ ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ, ΣΤΗ SEPANG:

Θ. ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΓΥΡΟΙ ΧΡ./ΔΙΑΦ.
1 Max Verstappen Red Bull/Renault 56 1h30m01.290s
2 Lewis Hamilton Mercedes 56 12.770s
3 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 56 22.519s
4 Sebastian Vettel Ferrari 56 37.362s
5 Valtteri Bottas Mercedes 56 56.021s
6 Sergio Perez Force India/Mercedes 56 1m18.630s
7 Stoffel Vandoorne McLaren/Honda 55 1 γύρος
8 Lance Stroll Williams/Mercedes 55 1 γύρος
9 Felipe Massa Williams/Mercedes 55 1 γύρος
10 Esteban Ocon Force India/Mercedes 55 1 γύρος
11 Fernando Alonso McLaren/Honda 55 1 γύρος
12 Kevin Magnussen Haas/Ferrari 55 1 γύρος
13 Romain Grosjean Haas/Ferrari 55 1 γύρος
14 Pierre Gasly Toro Rosso/Renault 55 1 γύρος
15 Jolyon Palmer Renault 55 1 γύρος
16 Nico Hulkenberg Renault 55 1 γύρος
17 Pascal Wehrlein Sauber/Ferrari 55 1 γύρος
18 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 54 2 γύροι
Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 29 Κινητήρας
Kimi Raikkonen Ferrari 0 Δεν εκκίνησε

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ:

Θ. ΟΔΗΓΟΣ ΒΑΘΜΟΙ
1 Lewis Hamilton 281
2 Sebastian Vettel 247
3 Valtteri Bottas 222
4 Daniel Ricciardo 177
5 Kimi Raikkonen 138
6 Max Verstappen 93
7 Sergio Perez 76
8 Esteban Ocon 57
9 Carlos Sainz 48
10 Nico Hulkenberg 34
11 Felipe Massa 33
12 Lance Stroll 32
13 Romain Grosjean 26
14 Stoffel Vandoorne 13
15 Kevin Magnussen 11
16 Fernando Alonso 10
17 Jolyon Palmer 8
18 Pascal Wehrlein 5
19 Daniil Kvyat 4
20 Marcus Ericsson 0
21 Antonio Giovinazzi 0
22 Pierre Gasly 0

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ:

Θ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΒΑΘΜΟΙ
1 Mercedes 503
2 Ferrari 385
3 Red Bull/Renault 270
4 Force India/Mercedes 133
5 Williams/Mercedes 65
6 Toro Rosso/Renault 52
7 Renault 42
8 Haas/Ferrari 37
9 McLaren/Honda 23
10 Sauber/Ferrari 5

Πηγή: Drive

Pin It on Pinterest

Shares
Share This