Επιλογή Σελίδας

Του Πέτρου Πιτσίνη

Η Ασία αποδείχθηκε καταραμένη ήπειρος εφέτος για τη Ferrari. Η κόκκινη ομάδα βρισκόταν επί 13 αγώνες μπροστά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, δείχνοντας ικανή να σπάσει επιτέλους την κυριαρχία των Mercedes και να βάλει τέλος στην πλήξη στη Formula 1. Θα πρέπει όμως ουσιαστικά να ξεχάσει τα όνειρά της για τον τίτλο – και να ελπίζει σε πολλά και μεγάλα θαύματα – μετά την τραγωδία σε τρεις πράξεις, στα Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης, της Μαλαισίας και της Ιαπωνίας.

Ο Φέτελ έχασε σε αυτούς τους τρεις αγώνες 56 ολόκληρους βαθμούς σε σχέση με τον Χάμιλτον, την πρώτη φορά εξαιτίας σύγκρουσης με την άλλη Ferrari στην εκκίνηση και τις άλλες δύο εξαιτίας μηχανικού προβλήματος. Ο ιός της προχειρότητας χτύπησε στο Μαρανέλο, όπου προφανώς οι έλεγχοι ποιότητας χωλαίνουν και έτσι είναι δυνατόν να μείνει ένα μονοθέσιο αξίας εκατομμυρίων ευρώ από ένα ελαττωματικό μπουζί κόστους μόλις 59 ευρώ!

Αναμφίβολα, όπου υπεισέρχεται ο ανθρώπινος παράγοντας, το λάθος είναι πάντα πιθανό. Όχι όμως κι έτσι! Όταν πας για τίτλο μετά από τόσα χρόνια, κάνεις ακόμη περισσότερους και ακόμη αυστηρότερους ελέγχους. Ας σκεφτούμε, τις σεισμικές δονήσεις στο γερμανικό στρατόπεδο, αν βρισκόταν η Mercedes στη θέση της Ferrari.

Στη Scuderia θεωρούν, ότι οι αναταράξεις και το πάρσιμο κεφαλιών θα έκαναν κακό αυτή τη στιγμή, οπότε λειτουργούν με βάση το σκεπτικό «όσο ζω, ελπίζω». Μόνον που το πουλάκι μάλλον πέταξε και είναι πραγματικά κρίμα, γιατί εφέτος οι Ferrari ήταν τουλάχιστον στο επίπεδο των Mercedes, ίσως και ψηλότερα σε ορισμένους αγώνες.

Ο διάβολος κρύβεται όμως στις λεπτομέρειες και όσο δεν το κατανοούν αυτό στο Μαρανέλο, θα χύνουν συνέχεια την καρδάρα με το γάλα. Και μάλιστα με πολύ φτηνό τρόπο!

Πηγή: Gazzetta

Pin It on Pinterest

Shares
Share This