Επιλογή Σελίδας

Ο Sebastian Vettel αντιστάθηκε στην πίεση από τον Valtteri Bottas αργά στον αγώνα για να κερδίσει ένα συναρπαστικό Grand Prix του Μπαχρέιν και να κάνει δύο τις νίκες του σε δύο αγώνες στη σεζόν της Formula 1 του 2018.

Ο οδηγός της Ferrari κατάφερε να τερματίσει στη κορυφή με τα μαλακά ελαστικά που ήταν στα τελευταία τους, σε σχέση με τα πιο καινούργια μεσαία ελαστικά του Bottas. Ο Lewis Hamilton ανέκαμψε από την ποινή του grid για να τερματίσει στο βάθρο αφού οι ελπίδες του Kimi Raikkonen χάθηκαν κατά τη διάρκεια ενός pitstop που άφησε ένα μηχανικό της Ferrari τραυματία.

Ο Vettel πήρε το προβάδισμα στο ξεκίνημα καθώς ο Bottas πέρασε τον Raikkonen στη πρώτη στροφή και έχτισε ένα προβάδισμα πάνω από τρία δευτερόλεπτα κατά την πρώτη φάση. Ο Bottas άρχισε να επιστρέφει και ήταν μόλις δύο δευτερόλεπτα πίσω, όταν η Ferrari έφερε τον πρωτοπόρο του αγώνα για αλλαγή των ελαστικών. Ο Vettel άλλαξε σε μαλακά και ο Raikkonen μπήκε ένα γύρο αργότερα, καθώς ο Bottas συνέχισε για δύο ακόμα γύρους, με τις Ferrari να επωφελούνται από τα νέα ελαστικά. Όταν ο Bottas τελικά σταμάτησε, βάζοντας τα μεσαία, το προβάδισμα του Vettel βρισκόταν στα οκτώ δευτερόλεπτα και ο Raikkonen είχε κλείσει τη διαφορά με τη Mercedes.

Το τρίο της κορυφής κρατήθηκε σταθερό για αρκετούς γύρους, και διαταράχτηκε μόνο όταν ο Vettel έπιασε τον Hamilton – που δεν είχε κάνει ακόμα στάση και είχε ανέβει από την ένατη – και έπρεπε να περιμένει λίγο για να περάσει τη Mercedes.

Ο Raikkonen έπειτα έκανε μια δεύτερη στάση που απειλούσε να βάλει μια στρατηγική μεταβλητή στη μάχη για τη κορυφή, αλλά κατέληξε να βγάλει τον ίδιο από την εικόνα. Ο Φινλανδός έφυγε από το pitbox πριν αλλάξει το αριστερό-πίσω ελαστικό και χτύπησε το πόδι ενός μηχανικού, και μετά σταμάτησε στο pitlane με τρία καινούργια ελαστικά και το παλιό παλαιό στο αυτοκίνητό του και εγκατέλειψε.

Στη πίστα ο Vettel φαινόταν να προετοιμάζεται για μία στρατηγική δύο στάσεων, αλλά η δέσμευσή του για μια στάση κατέστη σαφής καθώς ο ρυθμός του έπεσε και ο Bottas τον πλησίαζε. Η διαφορά βυθίστηκε σε κάτω από πέντε δευτερόλεπτα προς τους τελευταίους 10 γύρους και ξαφνικά το προβάδισμα του Vettel άρχισε να μειώνεται γρήγορα. Ο Bottas μπήκε στη ζώνη DRS με δύο γύρους να απομένουν, αλλά δεν έφτασε αρκετά κοντά στη στροφή 1 στον τελικό γύρο.

Ο Hamilton τελείωσε 8,5 δευτερόλεπτα πίσω από τους δύο, με το δίδυμο της Red Bull να είναι οι μοναδικοί που έλειπαν αφού και οι δύο οδηγοί είδαν τον αγώνα τους να τερματίζεται στους πρώτους δύο γύρους.

Ο Max Verstappen στρίμωξε τον Hamilton πολύ σκληρά στην έξοδο από την στροφή 1 αφού τον πέρασε στην αρχή του δεύτερου γύρου και έσκισε τον αριστερό-πίσω τροχό του καθώς ακούμπησε την εμπρός αεροτομή του βρετανού. Επέστρεψε στα pit και άλλαξε τα ελαστικά, αλλά σταμάτησε σύντομα με ένα πρόβλημα στο διαφορικό.

Ο αγώνας του συμπαίκτη του Daniel Ricciardo έληξε λίγο μετά τη στιγμή που ο Verstappen έλαβε το κλατάρισμα όταν το αυτοκίνητό του φάνηκε να χάνει πλήρως ισχύ και ηλεκτρικά μετά την από τη φουρκέτα της στροφή 8.

Η νεαρή ομάδα της Red Bull έδωσε λόγο στην οικογένεια της Αυστριακής ομάδας να είναι χαρούμενη: ο Pierre Gasly ήταν σε μια απίστευτη τέταρτη θέση για την Toro Rosso μόνο για το δεύτερο GP της ομάδας με την Honda. Ο Gasly έμεινε μπροστά από τους Kevin Magnussen και τον Nico Hulkenberg, που συγκρούστηκαν στη στροφή 2 για την έκτη θέση στον πρώτο γύρο αλλά με κάποιο τρόπο διέφυγαν χωρίς ζημιές, και ήταν άψογος για το υπόλοιπο Grand Prix για να πάρει τους πρώτους του βαθμούς στην F1 με στυλ.

Ο Magnussen επέζησε μιας παραλίγο επαφής με τον συμπαίκτη του Romain Grosjean, ο οποίος ήταν εκτός συναγωνισμού εκείνο το σημείο με παλιά ελαστικά, στη στροφή 2 στο δεύτερο μισό του αγώνα, και τελικά τελείωσε πέμπτος.

Ο Fernando Alonso ανέβηκε από την 13η στην ένατη στον πρώτο γύρο και οδήγησε έναν καλό αγώνα μετά την «εκπληκτική» φτωχή απόδοση της McLaren στα προκριματικά. Έπιασε τη Renault του Hulkenberg στο τέλος, αλλά έμεινε στην έβδομη θέση, μπροστά από τον συμπαίκτη του Stoffel Vandoorne που χρησιμοποίησε μεσαία ελαστικά για να αναρριχηθεί στην όγδοη θέση μετά τη δεύτερη στάση του.

Ο Marcus Ericsson της Sauber πήρε τους πρώτα του βαθμούς μετά από το ιταλικό Grand Prix του 2015 στην ένατη θέση μετά την πραγματοποίηση ενός εξαιρετικά μακρού πρώτου μέρους στα μαλακά και τη μετάβαση στα μεσαία για να εκτελέσει μια στρατηγική μιας στάσης με επιτυχία. Ο Carlos Sainz Jr ολοκλήρωσε το top10.

Η βαθμολογία των οδηγών:

  1. S. Vettel 50
  2. L. Hamilton 33
  3. V. Bottas 22
  4. F. Alonso 16
  5. K. Raikkonen 15
  6. N. Hulkenberg 14
  7. D. Ricciardo 12
  8. P. Gasly 12
  9. K. Magnussen 10
  10. M. Verstappen 8
  11. S. Vandoorne 6
  12. M. Ericsson 2
  13. C. Sainz 1
  14. E. Ocon 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

  1. Ferrari  65
  2. Mercedes 55
  3. McLaren 22
  4. Red Bull 20
  5. Renault 15
  6. Toro Rosso 12
  7. Haas 10
  8. Sauber 2

Πηγή: F1 Fan

Pin It on Pinterest

Shares
Share This