Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Έχοντας να αντιμετωπίσει πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος του και την απειλή του Sebastian Vettel, ο Daniel Ricciardo πήρε τη νίκη στο Μονακό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton.

Daniel Ricciardo

Ο αγώνας ξεκίνησε με την απειλή της βροχής να είναι υπαρκτή, όμως αυτή εμφανίστηκε μόνο πριν την έναρξή του, χωρίς να επηρεάσει τον ίδιο σε καμία στιγμή. Στην εκκίνηση, ο Vettel παραλίγο να περάσει τον Ricciardo, μένοντας όμως 2ος. Όλοι φύγανε καθαρά, χωρίς κάποια επαφή, μέχρι το δεύτερο sector, εκεί όπου ο Hartley έχασε την εμπρός πτέρυγα, σε ένα συμβάν που δεν είδαμε ποτέ. Ο Verstappen κέρδισε μόλις μία θέση, αποφεύγοντας κι αυτός τα λάθη.

Για τους επόμενους γύρους, ο Ολλανδός «μετρούσε» τους αντιπάλους του και περνούσε αργά και σταθερά, την ώρα που ο Sirotkin τιμωρήθηκε με 10 δλ. stop/go ποινής γιατί η Williams άργησε να βάλει τα ελαστικά στο grid, πριν τον αγώνα. Μάλιστα, λίγους γύρους μετά, οι αγωνοδίκες έθεσαν ξανά τον Ρώσο υπό εξέταση, μιας και υπήρχε η υποψία πως η ομάδα δούλεψε πάνω στο μονοθέσιό του όσο εκτελούσε την ποινή του.

Οι δυσκολίες για τους Βρετανούς δε σταμάτησαν εκεί, αφού ο Stroll είχε επαφή με τις μπαριέρες και αναγκάστηκε να γυρίσει αργά στα pits, πέφτοντας τελευταίος κι έναν γύρο πίσω.

Στον 13ο γύρο άνοιξε ο «χορός» των pit stop, με τον Hamilton να μπαίνει πρώτος, βάζοντας την ultrasoft. Παράλληλα, ο Ricciardo ανέβαζε την διαφορά του από τον Vettel, και στον 16ο γύρο, ο Γερμανός αποφάσισε να μπει για τη δική του αλλαγή και να βάλει κι αυτός με τη σειρά του την ultrasoft γόμα. Ένα γύρο μετά τον ακολούθησε ο Αυστραλός, μαζί με τον Raikkonen.

Τη διαφορά έκανε ο Bottas με το δικό του pit stop, βάζοντας την πολύ μαλακή, προφανώς πιστεύοντας πως η US δεν θα άντεχε για τους υπόλοιπους 61 γύρους.

Στους γύρους που ακολούθησαν των pit stop, o Ricciardo άρχισε να χάνει έδαφος έναντι του Vettel, με πρόβλημα στον κινητήρα της RB14, το οποίο όμως δεν φάνηκε να είναι τερματικό. Η έτερη Ferrari του Raikkonen πίεζε τον Hamilton, ο οποίος τον καθυστερούσε, με αποτέλεσμα να φτάσει αμφότερους ο Bottas.

Ο αγώνας συνεχιζόταν, με τους πρωτοπόρους να μην αλλάζουν θέσεις, αλλά και με τον Hamilton να παραπονιέται για έντονη φθορά στα ελαστικά του. Ο Verstappen βρισκόταν στην 9η θέση, χωρίς να έχει μπει ακόμα στα pits, δίνοντας μάχη για να κρατηθεί εκεί, αφού ο Gasly τον πίεζε.

Παρά τις ανησυχίες του Βρετανού της Mercedes για την κατάσταση των ελαστικών του, ο ίδιος έκλεινε τη διαφορά από τον Vettel, που με τη σειρά του έμενε κοντά στον πρωτοπόρο Ricciardo.

Στον 48ο γύρο, ο Verstappen μπήκε επιτέλους για τη δική του αλλαγή, βάζοντας την hypersoft για τους 30 γύρους που έμειναν.

Στον 53ο γύρο είχαμε και την πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα, αφού ο Alonso αναγκάστηκε να παρκάρει την MCL33 στην έξοδο της St. Devote, βγάζοντας σε εκείνο το σημείο την κίτρινη σημαία, για πολύ λίγο.

Η πρώτη πεντάδα πλέον ήταν σαν «τρενάκι», αλλά κανείς δεν έκανε κίνηση για προσπέρασμα, τη στιγμή που ο Verstappen έδινε μάχη με τον Sainz για την 9η θέση. Ο οδηγός της Red Bull τα κατάφερε και πέρασε τον Ισπανό.

Κι ενώ όλα έδειχναν πως ο αγώνας θα ολοκληρωνόταν χωρίς απρόοπτα, ο Leclerc έμεινε χωρίς φρένα στο σικέιν μετά το τούνελ και χτύπησε τον Hartley, θέτοντας αμφότερους εκτός αγώνα, με 6 γύρους να απομένουν. Αμέσως τέθηκε σε ισχύ καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, το οποίο γρήγορα έφυγε και η δράση συνεχίστηκε κανονικά.

Στην επανεκκίνηση, ο Vettel έχασε χρόνο κι έτσι έμεινε αρκετά πίσω από τον Ricciardo, ο οποίος κατέκτησε την πρώτη του νίκη στο Πριγκιπάτο και την 7η συνολικά στην καριέρα.

Η βαθμολογία των οδηγών

  1. L. Hamilton 110
  2. S. Vettel 96
  3. D. Ricciardo 72
  4. V. Bottas 68
  5. K. Raikkonen 60
  6. M. Verstappen 35
  7. F. Alonso 32
  8. N. Hulkenberg 26
  9. C. Sainz 20
  10. K. Magnussen 19
  11. P. Gasly 18
  12. S. Perez 17
  13. E. Ocon 9
  14. C. Leclerc 9
  15. S. Vandoorne 8
  16. L. Stroll 4
  17. M. Ericsson 2
  18. B. Hartley 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

  1. Mercedes 178
  2. Ferrari 156
  3. Red Bull 107
  4. Renault 46
  5. McLaren 40
  6. Force India 26
  7. Toro Rosso 19
  8. Haas 19
  9. Sauber 11
  10. Williams 4

Pin It on Pinterest

Shares
Share This