Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Τίποτα δεν προμήνυε τον γεμάτο ανατροπές αγώνα που θα ακολουθούσε στο Red Bull Ring.Στην εκκίνηση, ο Raikkonen έφυγε pol;y καλά, πέρασε 2ος, αλλά μέχρι την 4η στροφή, αφού έκανε λάθος στην Κ3 και μετά Bottas και Verstappen τον πέρασαν, ρίχνοντάς τον 5ο. Ο Hamilton είχε ανέβει την κορυφή, με τον Vettel να πέφτει 8ος, κάνοντας κακό ξεκίνημα.

Max Verstappen

Η συνέχεια είδε τον Hamilton να ανοίγει τη διαφορά του από τον δεύτερο Bottas, την ώρα που ο Vettel είχε κολλήσει στην 6η θέση, πίσω από τον Ricciardo. Ο Αυστραλός ήταν σε πολύ γρήγορο ρυθμό, ταχύτερο του Raikkonen που ήταν μπροστά του, τον οποίο είχε φτάσει στον 10ο γύρο, και απειλούσε να τον περάσει.

Στον 12ο γύρο, ο κινητήρας του Hulkenberg «παρέδωσε πνεύμα», με τον Γερμανό να εγκαταλείπει στην έξοδο της Κ1, με τον Perez να ανεβαίνει στη δεκάδα.

Και στον 14ο γύρο ήρθε μία ακόμα πιο ηχηρή εγκατάλειψη. Ο Bottas παραπονέθηκε για πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων και έμεινε εκτός αγώνα, και αμέσως άπαντες μπήκαν στα pits, με εξαίρεση τον Hamilton. Verstappen, Raikkonen, Ricciardo και Vettel έβαλαν την μαλακή γόμα, με τον Βρετανό να είναι ακόμα με την supersoft.

Ο Ricciardo τελικά πέρασε τον Raikkonen για την 3η θέση, με το λάθος του Φινλανδού ξανά στην Κ3 και να δίνει τον χώρο στον Αυστραλό.

Την ώρα που ο Hamilton έχανε συνεχώς χρόνο με τα φθαρμένα ελαστικά, ο Vettelείχε τον καλύτερο ρυθμό εκ των πρωτοπόρων, κλείνοντας την ψαλίδα από τους προπορευόμενους συνδυασμούς. Στον 25ο γύρο μπήκε για τη δική του αλλαγή, βάζοντας τη μαλακή γόμα, και βγαίνοντας 4ος, μπροστά ακριβώς από τον Vettel.

Ο Βρετανός άνοιξε γρήγορα τη διαφορά του στα 2 δλ., οπότε πλέον στόχευε στον Raikkonen, που ήταν 1 δλ. μπροστά του. Πλέον, είχε δημιουργηθεί ένα «τρενάκι» οδηγών, με τους Ricciardo, Raikkonen και Hamilton να παλεύουν, ενώ πιο πίσω ερχόταν κι ο Vettel.

Στον 35ο γύρο, φάνηκε έντονη φθορά στο πίσω δεξί ελαστικό του Ricciardo, την ώρα που ο Vettel και ο Raikkonen είχαν φτάσει τους Hamilton και Ricciardo, θέλοντας να περάσουν για την 2η και την 4η θέση, αντίστοιχα. Ο Φινλανδός τα κατάφερε τρεις γύρους μετά, με τον Αυστραλό να μπαίνει στα pits για την πολύ μαλακή γόμα.

Ένα γύρο μετά, και ο Vettel προσπέρασε τον Hamilton, σε μία κίνηση υψηλού ρίσκου, ανεβαίνοντας 3ος. Βέβαια, ο Hamilton δεν παρέδιδε τα όπλα, όντας σταθερά 1 δλ. πίσω από τον αντίπαλό του.

Μπροστά, ο Verstappen διαχειριζόταν την πρώτη θέση, με διαφορά της τάξης των 6-7 δλ. από τον Raikkonen, θέλοντας να διασφαλίσει την νίκη.

Σε ό,τι είχε να κάνει με τον Hamilton, η φθορά στα πίσω ελαστικά ήταν αυτό που τον κρατούσε από το να επιτεθεί στον Vettel. Για αυτό και μπήκε στα pits στον 52ο γύρο, για την πολύ μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Ricciardo, στην 5η θέση. Ωστόσο, τον πέρασε πολύ γρήγορα, όταν ο Αυστραλός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με θέμα στην μονάδα ισχύος της Renault.

Για τον Verstappen, τα πράγματα δεν έμοιαζαν τόσο καλά όσο πριν. Ο Raikkonenκινείτο σε ρυθμό αισθητά καλύτερο από αυτόν του Ολλανδού, μειώνοντας σταθερά τη διαφορά από την κορυφή.

Και τότε, ήρθε η απόλυτη καταστροφή για τη Mercedes. Ο Hamilton ανέφερε πρόβλημα με την μονάδα ισχύος του και οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη, 7 γύρους πριν το τέλος. Κάπως έτσι, έχασε και την πρωτοπορία της βαθμολογίας.

Η μάχη για την πρωτιά όμως δεν είχε τελειώσει. Ο Raikkonen πίεζε, όμως ο Verstappen κρατήθηκε μπροστά και πανηγύρισε την τέταρτη νίκη της καριέρας του.

Η βαθμολογία των οδηγών

  1. S. Vettel 146
  2. L. Hamilton 145
  3. K. Raikkonen 101
  4. D. Ricciardo 96
  5. M. Verstappen 93
  6. V. Bottas 92
  7. K. Magnussen 37
  8. F. Alonso 36
  9. N. Hulkenberg 34
  10. C. Sainz 28
  11. S. Perez 23
  12. E. Ocon 19
  13. P. Gasly 18
  14. C. Leclerc 13
  15. R. Grosjean 12
  16. S. Vandoorne 8
  17. L. Stroll 4
  18. M. Ericsson 3
  19. B. Hartley 1

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

  1. Ferrari 247
  2. Mercedes 237
  3. Red Bull 189
  4. Renault 62
  5. Haas 49
  6. McLaren 44
  7. Force India 42
  8. Toro Rosso 19
  9. Sauber 16
  10. Williams 4

Πηγή: 4 Τροχοί

Pin It on Pinterest

Shares
Share This