Επιλογή Σελίδας

Του Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη

Ο Vettel, που ξεκίνησε από την pole position, ήταν μπροστά στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, πριν υποστρέψει στη βρεγμένη Κ13 και καταλήξει πάνω στα λάστιχα, στον 52ο από τους 67 γύρους του αγώνα. Ο Γερμανός χτυπούσε το τιμόνι του και μετά κλοτσούσε τα χαλίκια, αλλά το λάθος είχε γίνει και μπορεί να αποδειχτεί κριτήριο για τον τίτλο.

Ο Hamilton ξεκίνησε από τη 14η θέση, κι αφού έκανε πολλά προσπεράσματα, εκμεταλλεύτηκε τη σύντομη μπόρα προς το τέλος του αγώνα, η οποία έπιασε απροετοίμαστους κάμποσους οδηγούς που φορούσαν σλικ λάστιχα – του Vettel συμπεριλαμβανομένου.

Η έξοδος της Ferrari οδήγησε σε διακοπή του αγώνα κι ενεργοποίηση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Η βροχή είχε φέρει τα πάνω κάτω, και το «1-2» της Ferrari μετατράπηκε αναπάντεχα σε «1-2» της Mercedes.

Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, οι ομάδες προσπαθούσαν να μαντέψουν τις καιρικές συνθήκες και τελικά οι περισσότεροι οδηγοί παρέμειναν στην πίστα με σλικ λάστιχα μέχρι που η βροχή σταμάτησε και η άσφαλτος γρήγορα στέγνωσε. Η πραγματική καταιγίδα ξέσπασε μετά τον τερματισμό, λίγο πριν την απονομή, κατά μεγάλη τύχη του Hamilton που ξεπληρώθηκε με το παραπάνω για τη χθεσινή του ατυχία στις κατατακτήριες.

Ο Bottas τερμάτισε 2ος, αφού προσπάθησε να προσπεράσει τον Hamilton όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρθηκε στον 57ο γύρο, αλλά πήρε σαφή εντολή από την ομάδα να κρατήσει τη θέση του.

Ο Raikkonen δεν μπόρεσε να απειλήσει τον συμπατριώτη του και τερμάτισε 3ος, μπροστά από τον Verstappen. O Ολλανδός ήταν ένας από τους οδηγούς που έπαιξαν το χαρτί των ενδιάμεσων ελαστικών όταν άρχισε να βρέχει, αλλά μόνο σε ένα μέρος της πίστας.

Δύο γύρους αργότερα, ο Verstappen επέστρεψε στα pits, όπως και οι άλλοι, για να ξαναφορέσει σλικ. Το στοίχημα είχε χαθεί, αλλά λίγο αργότερα έβρεξε σε όλη την πίστα – γεγονός που έφερε την έξοδο του Vettel και το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο Hulkenberg τερμάτισε τελικά 5ος με τη Renault, μπροστά από τον Grosjean με τη Haas και τις δύο Force India. O Ericsson (Sauber) και ο Hartley (Toro Rosso) επωφελήθηκαν από τις χαοτικές συνθήκες για να πάρουν τις δύο τελευταίες θέσεις της βαθμολογούμενης ζώνης.

Στην εκκίνηση, ο Vettel έφυγε αμέσως μπροστά από τους Bottas, Raikkonen και Verstappen, και έλεγχε με άνεση τον αγώνα της πατρίδας του. Μετά από 25 γύρους κι ενώ ήταν 5” μπροστά από τον Bottas, σταμάτησε για να αλλάξει τα ultrasoft λάστιχα με soft.

O Raikkonen είχε σταματήσει από τον 14ο γύρο, με τα φρέσκα λάστιχα ήταν ο ταχύτερος και όταν σταμάτησαν όλοι βρέθηκε επικεφαλής μπροστά από τον Vettel. O Γερμανός όμως, που φορούσε λάστιχα πιο φρέσκα κατά 11 γύρους, ήταν δυνητικά πιο γρήγορος κι έχανε χρόνο πίσω από τον team-mate του. Διαμαρτυρήθηκε στην ομάδα και ο μηχανολογικός διευθυντής Jock Clear αναγκάστηκε νε πει –έμμεσα– στον Φιλανδό να τον αφήσει να περάσει.

Ο Hamilton, που είχε ξεκινήσει με τη soft γόμα, ήταν ήδη 7ος μετά από 8 γύρους, οπότε έτσι κι αλλιώς θα είχε τερματίσει ψηλά. Η μετεωρική του άνοδος του έδωσε τον τίτλο του «οδηγού του αγώνα» και η τύχη του, σε συνδυασμό με το λάθος του Vettel, τον ξαναέφερε επικεφαλής στη βαθμολογία, 17 βαθμούς μπροστά από τον μεγάλο αντίπαλό του.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ GP ΣΤΟ HOCKENHEIM

Θ. ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΓΥΡΟΙ ΧΡ./ΔΙΑΦ.
1 Lewis Hamilton Mercedes 67 1h32m29.845s
2 Valtteri Bottas Mercedes 67 4.535s
3 Kimi Raikkonen Ferrari 67 6.732s
4 Max Verstappen Red Bull/Renault 67 7.654s
5 Nico Hulkenberg Renault 67 26.609s
6 Romain Grosjean Haas/Ferrari 67 28.871s
7 Sergio Perez Force India/Mercedes 67 30.556s
8 Esteban Ocon Force India/Mercedes 67 31.750s
9 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 67 32.362s
10 Brendon Hartley Toro Rosso/Honda 67 34.197s
11 Kevin Magnussen Haas/Ferrari 67 34.919s
12 Carlos Sainz Renault 67 43.069s
13 Stoffel Vandoorne McLaren/Renault 67 46.617s
14 Pierre Gasly Toro Rosso/Honda 66 1 γύρος
15 Charles Leclerc Sauber/Ferrari 66 1 γύρος
16 Fernando Alonso McLaren/Renault 65 Δεν τερμ.
Lance Stroll Williams/Mercedes 53 Εγκατ.
Sergey Sirotkin Williams/Mercedes 51 Εγκατ.
Sebastian Vettel Ferrari 51 Έξοδος
Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 27 Εγκατ.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ

Θ. ΟΔΗΓΟΣ ΒΑΘ.
1 Lewis Hamilton 188
2 Sebastian Vettel 171
3 Kimi Raikkonen 131
4 Valtteri Bottas 122
5 Daniel Ricciardo 106
6 Max Verstappen 105
7 Nico Hulkenberg 52
8 Fernando Alonso 40
9 Kevin Magnussen 39
10 Sergio Perez 30
11 Esteban Ocon 29
12 Carlos Sainz 28
13 Romain Grosjean 20
14 Pierre Gasly 18
15 Charles Leclerc 13
16 Stoffel Vandoorne 8
17 Marcus Ericsson 5
18 Lance Stroll 4
19 Brendon Hartley 2
20 Sergey Sirotkin 0

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Θ. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΒΑΘ.
1 Mercedes 310
2 Ferrari 302
3 Red Bull/Renault 211
4 Renault 80
5 Force India/Mercedes 59
6 Haas/Ferrari 59
7 McLaren/Renault 48
8 Toro Rosso/Honda 20
9 Sauber/Ferrari 18
10 Williams/Mercedes 4

Πηγή: Drive

Pin It on Pinterest

Shares
Share This