Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Σε έναν αγώνα που ξεκίνησε με χάος και ολοκληρώθηκε χωρίς απρόοπτα, ο Sebastian Vettel πανηγύρισε την πρώτη νίκη της Ferrari στο Spa από το 2009. Δεύτερος ο Lewis Hamilton, τρίτος ο Max Verstappen, σπουδαίο αποτέλεσμα για την Racing Point Force India.

Στην εκκίνηση, οι πρώτοι οδηγοί έφυγαν καθαρά, όμως πιο πίσω κυριάρχησε το χάος. Ο Hulkenberg μπλόκαρε άσχημα τα φρένα του, χτυπώντας τους Alonso και Leclerc στη La Source, σε ένα συμβάν που θύμισε πολύ το 2012.

Παράλληλα, ο Raikkonen χτυπήθηκε από πίσω από τον Ricciardo, έχοντας κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό. Πιο μετά, στα replay, φάνηκε πως και ο Bottas είχε επαφή με το πίσω μέρος μίας Williams, προκαλώντας ζημιές στην εμπρός αεροτομή του.

Στην έξοδο της Raidillon, κι οριακά πριν βγει στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ο Vettel κατάφερε να προσπεράσει τον Hamilton για την πρωτοπορία του αγώνα, με τους Perez, Ocon και Verstappen να ακολουθούν.

Έπειτα, ο Ricciardo γύρισε στον αγώνα, μετά από 3 γύρους στα pits, κι εκείνη τη στιγμή, στον 4ο γύρο, το SC αποχώρησε από την πίστα. Στα φρένα για το τελευταίο σικέιν, ο Hamilton επιχείρησε να προσπεράσει, όμως δεν τα κατάφερε κι η κατάταξη έμεινε ως είχε.

Στον 7ο γύρο, ο Verstappen είχε πλησιάσει απειλητικά τον Ocon για την 4η θέση, περνώντας τον στα φρένα μετά την Kemmel Straight.

Στον 9ο γύρο, ο Raikkonen αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, αφού η ζημία στην πίσω πτέρυγα δεν του επέτρεπε να συνεχίσει στον αγώνα, δίνοντας άδοξο τέλος στον αγώνα του.

Λίγο μετά, ο ‘Mad Max’ επιβεβαίωνε τον καλό ρυθμό που είχε, προσπερνώντας και τον Perez, ανεβαίνοντας πλέον στην τρίτη θέση, στα 12 δλ. από τον πρωτοπόρο Vettel.

Από εκείνο το σημείο, τα πράγματα σταθεροποιήθηκαν αρκετά. Οι δύο πρώτοι κινούνταν ελαφρώς ταχύτερα από τον Verstappen, μην επιτρέποντας στον Ολλανδό να τους φτάσει, ενώ στα μέσα της δεκάδας, η Force India κρατούσε πίσω της τη Haas. Ο Bottas συνέχιζε να προσπερνά τους πιο αργούς συνδυασμούς του midfield, όντας 10ος στον 15ο γύρο.

Στον 22ο γύρο, ο Hamilton ήταν ο πρώτος που μπήκε στα pits για τη δική του αλλαγή, βάζοντας τη μαλακή γόμα. Αμέσως μετά, στον επόμενο γύρο, ήταν η σειρά του Vettel, βγαίνοντας οριακά μπροστά από τον Hamilton, διατηρώντας την πρωτοπορία του αγώνα.

Πιο πίσω, ο Grosjean μπήκε στον 24ο και ο Ocon στον 25ο γύρο, με τους δύο Γάλλους να μην αλλάζουν σειρά μέσα στην πίστα.

Στον 27ο γύρο, ο Verstappen έκανε και τη δική του αλλαγή, κλειδώνοντας πρακτικά την τελευταία θέση του βάθρου, αφού ο Bottas (που βρισκόταν πίσω του) δεν είχε μπει για τη δική του αλλαγή, μένοντας 12 δλ. μακριά. Όταν ο Φινλανδός έβαλε στον 30 γύρο τη μαλακή, βγήκε 6ος, πίσω από τις δύο Force India και μπροστά από τον Grosjean.

Στον 32ο γύρο, ο Ricciardo γύρισε στα pits για να εγκαταλείψει, όντας ένα γύρο πίσω από όλους, μετά το συμβάν της πρώτης στροφής.

Την ίδια στιγμή, ο Bottas είχε φτάσει τον Ocon και τον πίεζε για την 5η θέση, και τα κατάφερε στον 33ο γύρο.

Ο Φινλανδός παρέμενε ο μόνος που πίεζε για κάτι καλύτερο στα τελευταία στάδια του αγώνα, αφού ήθελε να περάσει τον Perez για την 4η θέση. Ωστόσο, ο Μεξικανός δεν άντεξε και στον 40ο γύρο έπεσε 5ος.

Μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, τίποτα δεν άλλαξε κι ο Sebastian Vettel προχώρησε σε μία πειστική νίκη, ρίχνοντας τη διαφορά του από τον Hamilton στους 17 βαθμούς.

Επόμενος σταθμός της F1 την ερχόμενη εβδομάδα, στη Monza για το Ιταλικό GP.

Η βαθμολογία των οδηγών

  1. L. Hamilton 231
  2. S. Vettel 214
  3. K. Raikkonen 146
  4. V. Bottas 144
  5. M. Verstappen 120
  6. D. Ricciardo 118
  7. N. Hulkenberg 52
  8. K. Magnnussen 49
  9. F. Alonso 44
  10. S. Perez 40
  11. E. Ocon 37
  12. C. Sainz 30
  13. P. Gasly 28
  14. R. Grosjean 27
  15. C. Leclerc 13
  16. S. Vandoorne 8
  17. M. Ericsson 6
  18. L. Stroll 4
  19. B. Hartley 2
  20. S. Sirotkin 0

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

  1. Mercedes 375
  2. Ferrari 360
  3. Red Bull 238
  4. Renault 82
  5. Haas 76
  6. McLaren 52
  7. Toro Rosso 30
  8. Sauber 19
  9. Force India 18
  10. Williams 4

Πηγή: 4 Τροχοί

Pin It on Pinterest

Shares
Share This