Επιλογή Σελίδας

Του Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη

O Valentino Rossi ήταν επικεφαλής αλλά έκανε το λάθος κι ο Marc Marquez νίκησε χωρίς να γίνει η αναμενόμενη μάχη.

Ήταν η 9η φετινή νίκη του Marquez, η 70ή της καριέρας του, κι εξασφάλισε και το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών για τη Honda.

Από τη 2η θέση της εκκίνησης, ο Rossi πέρασε τον poleman Zarco στην κόντρα για την πρώτη στροφή, μπήκε επικεφαλής κι άρχισε να χτίζει μια διαφορά που ξεπέρασε το δευτερόλεπτο. 

Στο μεταξύ ο Marquez είχε αρχίσει τα προσπεράσματα, ξανακερδίζοντας μία-μία τις 6 θέσεις της ποινής που του είχε επιβληθεί για παρεμπόδιση του Andrea Iannone στις κατατακτήριες. Στον 5ο από τους 20 γύρους του αγώνα, ο Ισπανός είχε περάσει 2ος, πίσω από τον Rossi.

Αρχικά, ο Ιταλός θρύλος αύξανε τη διαφορά του από τον φετινό πρωταθλητή, αλλά μετά τα μισά του αγώνα ο Marquez, που είχε πλέον κρυώσει τα υπερθερμασμένα από την προσπάθεια λάστιχά του, άρχισε σταδιακά να πλησιάζει.

Κλείνοντας την ψαλίδα με ρυθμό ενός δεκάτου στο γύρο, ο Ισπανός έφτασε τον Rossi στα 6 δέκατα. Και κάτω από την πίεση, ο «Γιατρός» έγειρε υπερβολικά στη Στροφή 1, προσπάθησε να το σώσει, αλλά τελικά έπεσε με μικρή ταχύτητα, 3 γύρους πριν το τέλος. Έτσι, δεν είδαμε μια πιθανή επανάληψη της περιβόητης μονομαχίας του 2015 – ίσως ευτυχώς…

Ο Marquez ήταν πλέον πρώτος, 4,5” μπροστά από τον Zarco, και δεν είχε παρά να «ταξιδέψει» μέχρι τον τερματισμό για να πάρει τη νίκη και τον τίτλο των κατασκευαστών για τη Honda.

O Zarco, με φθαρμένα τα λάστιχα της Yamaha Tech3, έχασε τη 2η θέση στη Στροφή 4 του τελευταίου γύρου από τον Alex Rins, που πήρε άλλο ένα βάθρο δείχνοντας ότι η Suzuki είναι πλέον ικανή να πρωταγωνιστεί. Ο Zarco κράτησε την 3η θέση, ανεβαίνοντας στο βάθρο για πρώτη φορά από το Μάιο.

Ο Maverick Viñales ίσως είχε κι αυτός το ρυθμό για νίκη, όμως ξεκινώντας από την 11η θέση έχασε πολύ χρόνο για να περάσει τον Alvaro Bautista με τη Nieto Ducati. Ανέβηκε θεαματικά στη συνέχεια, περνώντας και τον Dani Pedrosa για να πάρει την 5η θέση, αλλά είχε μείνει από λάστιχα και δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον Rins στην επίθεση των τελευταίων γύρων. Τελικά τερμάτισε 4ος, αφού έπεσε ο team-mate του, ο Rossi.

Η 5η θέση που πήρε ο Pedrosa ισοφαρίζει το καλύτερό του αποτέλεσμα σε μια δύσκολη γι’ αυτόν χρονιά, ενώ ο Andrea Dovizioso απογοήτευσε τερματίζοντας 6ος, έστω και πρώτος από τις Ducati. Ο Ιταλός, που είχε κερδίσει τις δύο τελευταίες χρονιές στη Sepang, είχε φτάσει μέχρι 4ος, αλλά τον πέρασαν διαδοχικά οι Rins, Pedrosa και Viñales. Πάντως, με τη πτώση του Rossi, o Dovi εξασφάλισε τη 2η θέση στο πρωτάθλημα, αφού ο «Γιατρός» ξανακαβάλησε μεν, αλλά τερμάτισε 18ος, εκτός βαθμών.

Ο Bautista πήρε την 7η θέση, μπροστά από δύο άλλες «δορυφορικές» Ducati, των Jack Miller και Danilo Petrucci.

Ο Hafiszh Syahrin (Yamaha Tech3), ξεκίνησε εκπληκτικά από την τελευταία θέση για να ανέβει στη 12η από τον πρώτο γύρο και να τερματίσει μέσα στην πρώτη δεκάδα μπροστά στα μάτια των εκστασιασμένων συμπατριωτών του.

Ο Aleix Espargaro ήταν 11ος με την Aprilia, μπροστά από τον Franco Morbidelli (VDS Honda), τον αντικαταστάτη του Cal Crutchlow στην LCR Honda, Stefan Bradl και τους Takaaki Nakagami (LCR Honda) και Bradley Smith (KTM).

Πέρα από τον Rossi, έπεσαν επίσης ο Andrea Iannone (Suzuki) στον πρώτο γύρο, όταν τρόμαξε από ένα άγριο γλίστρημα του Marquez μπροστά του, και αργότερα ο Michele Pirro που αντικαθιστούσε τον τραυματία Jorge Lorenzo στην Ducati.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ

Θ. ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΟMΑΔΑ ΜΟΤ/ΤΑ ΓΥΡΟΙ ΧΡ./ΔΙΑΦ.
1 Marc Marquez Honda Honda 20 40m32.372s
2 Alex Rins Suzuki Suzuki 20 1.898s
3 Johann Zarco Tech3 Yamaha Yamaha 20 2.474s
4 Maverick Viñales Yamaha Yamaha 20 4.667s
5 Dani Pedrosa Honda Honda 20 6.190s
6 Andrea Dovizioso Ducati Ducati 20 11.248s
7 Alvaro Bautista Aspar Ducati Ducati 20 15.611s
8 Jack Miller Pramac Ducati Ducati 20 19.009s
9 Danilo Petrucci Pramac Ducati Ducati 20 22.921s
10 Hafizh Syahrin Tech3 Yamaha Yamaha 20 26.919s
11 Aleix Espargaro Aprilia Aprilia 20 29.503s
12 Franco Morbidelli MVDS Honda Honda 20 30.933s
13 Stefan Bradl LCR Honda Honda 20 35.322s
14 Takaaki Nakagami LCR Honda Honda 20 37.912s
15 Bradley Smith KTM KTM 20 39.675s
16 Thomas Luthi MVDS Honda Honda 20 41.820s
17 Xavier Simeon Avintia Ducati Ducati 20 43.978s
18 Valentino Rossi Yamaha Yamaha 20 58.288s
19 Scott Redding Aprilia Aprilia 20 1m00.191s
Pol Espargaro KTM KTM 16 Εγκατ.
Michele Pirro Ducati Ducati 5 Πτώση
Karel Abraham Aspar Ducati Ducati 3 Εγκατ.
Jordi Torres Avintia Ducati Ducati 0 Δεν εκκίν.
Jorge Lorenzo Ducati Ducati 0 Δεν εκκίν.
Andrea Iannone Suzuki Suzuki 0 Πτώση

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΤΩΝ

Θ. ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΒΑΘ.
1 Marc Marquez 321
2 Andrea Dovizioso 220
3 Valentino Rossi 195
4 Maverick Viñales 193
5 Alex Rins 149
6 Johann Zarco 149
7 Cal Crutchlow 148
8 Danilo Petrucci 144
9 Andrea Iannone 133
10 Jorge Lorenzo 130
11 Dani Pedrosa 106
12 Alvaro Bautista 105
13 Jack Miller 91
14 Franco Morbidelli 50
15 Aleix Espargaro 44
16 Hafizh Syahrin 40
17 Tito Rabat 35
18 Pol Espargaro 35
19 Bradley Smith 30
20 Takaaki Nakagami 23
21 Scott Redding 15
22 Karel Abraham 10
23 Mika Kallio 6
24 Stefan Bradl 3
25 Katsuyuki Nakasuga 2
26 Xavier Simeon 1
27 Michele Pirro 1
28 Thomas Luthi 0
29 Jordi Torres 0
30 Mike Jones 0
31 Sylvain Guintoli 0
32 Christophe Ponsson 0

Πηγή: Drive

Pin It on Pinterest

Shares
Share This