Επιλογή Σελίδας

Του Θοδωρή Τσίκα

Δεν θέλουμε να υποτιμήσουμε την αξία του Hamilton αλλά η ημέρα σήμερα ανήκει στον Verstappen. Ξεκίνησε από την 5η θέση, έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα, έμεινε επικεφαλής όταν οι άλλοι μπήκαν να αλλάξουν λάστιχα και κατάφερε όταν βρέθηκε πίσω μετά την δική του αλλαγή ελαστικών να περάσει στα ίσια τον Hamilton και να ξαναβρεθεί πρώτος.

Ήταν αδύνατο να χάσει τη νίκη με δεδομένο ότι από την αρχή του αγώνα είχε ένα διαβολικό ρυθμό, τόσο αυτός όσο και ο Ricciardo. Aδύνατο όμως υπό κανονικές συνθήκες αν στο δρόμο του δεν βρισκόταν ο “εγκληματίας” (στην προκειμένη περίπτωση) Ocon. Ο Γάλλος οδηγός σε μια εντελώς αψυχολόγητη κίνηση στον 44ο γύρο και όντας ένα γύρο πίσω από τον Ολλανδό επιχείρησε μια “μάχη στα ίσια” μαζί του σαν να διεκδικούσε κάτι. Αποτέλεσμα να βγάλει τον Vertappen εκτός πίστας και να τον ρίξει στη δεύτερη θέση, την ώρα που ο οδηγός της Red Bull στάθηκε τυχερός μια και η βλακώδης κίνηση του Ocon θα μπορούσε να τον είχε θέσει και εκτός αγώνα ολοκληρωτικά.

Τα 10’’ ποινής stop and go που πήρε ο Ocon μόνον σαν χάδι μπορούν να χαρακτηριστούν όταν καταστρέφεις με αυτόν τον τρόπο τον αγώνα του πρωτοπόρου.

Σε όσους πιστεύουν ότι ο Verstappen “πληρώθηκε με το ίδιο νόμισμα” για όσα κατά καιρούς έχει κάνει να πούμε πως η λογική αυτή δεν υφίσταται. Ο Ocon ήταν ένα γύρο πίσω! Τόσο απλά, τόσο καθαρά, και όλοι θυμούνται τις μπουνιές του Senna στον Irvine σε μια αντίστοιχη φάση στην Ιαπωνία το 1993…

Δεύτερη θέση λοιπόν για τον Verstappen και πανηγύρια για τον Hamilton για τον 5ο τίτλο της Mercedes στην υβριδική εποχή της F1, που αναδεικνύει την γερμανική ομάδα σε απόλυτο κυρίαρχο, τουλάχιστον αυτών των τελευταίων χρόνων.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen ο οποίος από την αρχή του αγώνα ήταν ταχύτερος του Vettel, τόσο που σε κάποια στιγμή η ομάδα έδωσε εντολή να αλλάξουν θέσεις με τον Γερμανό να δίνει τη θέση στον ομόσταυλό του ο οποίος έδωσε ωραίες μάχες με τον Bottas και τελικά κατάφερε να τερματίσει μπροστά του.

Εξαιρετικό αγώνα έκανε και ο Ricciardo ο οποίος ξεκινώντας από την 11η θέση λόγω ποινής που είχε εξαιτίας αλλαγής τούρμπο κατάφερε να τερματίσει 4ος πίσω από τον Raikkonen τον οποίο άγχωσε σε πολλά σημεία του αγώνα.

Σε γενικές γραμμές οι δύο Red Bull έδειξαν να έχουν τον καλύτερο ρυθμό και να είναι πολυ καλά στημένες. Το τελευταίο τις βοήθησε να φυλάξουν πολύ τα ελαστικά τους στον πρώτο μισό του αγώνα, να μπουν αργότερα από όλους για αλλαγή και έτσι να έχουν τον περιθώριο να φορέσουν την soft γόμα όταν όλοι οι υπόλοιποι που μπήκαν νωρίτερα φόρεσαν την πιο αργή medium για να καταφέρουν να φτάσουν ως το τέλος του αγώνα. Από τους πρωτοπόρους της κατάταξης μάλιστα ο Bottas  αναγκάστηκε και σε δεύτερο pitstop.

Στην έκτη θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Vettel ο οποίος ξεκίνησε δεύτερος (το χθεσινό επεισόδιο με τη ζυγαριά στο Q2 του κόστισε μόνον ένα πρόστιμο 25.000 ευρώ), αλλά γρήγορα βρέθηκε πίσω αφού δεν μπόρεσε να είναι ανταγωνιστικός σε χρόνους και όπως προείπαμε ήταν και πιο αργός από τον Kimi.

Στην έβδομη θέση βρέθηκε ο Leclerc. Ο Μονεγάσκος έκανε έναν πολύ καλό αγώνα και βρέθηκε εμπρός από τους Grosjean και Magnussen με τις δύο Haas, με τον Perez να συμπληρώνει τη δεκάδα.

POS DRIVER CAR LAPS GAP
1 Lewis Hamilton Mercedes 71 1h27m09.066s
2 Max Verstappen Red Bull/Renault 71 1.469s
3 Kimi Raikkonen Ferrari 71 4.764s
4 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 71 5.193s
5 Valtteri Bottas Mercedes 71 22.943s
6 Sebastian Vettel Ferrari 71 26.997s
7 Charles Leclerc Sauber/Ferrari 71 44.199s
8 Romain Grosjean Haas/Ferrari 71 51.230s
9 Kevin Magnussen Haas/Ferrari 71 52.857s
10 Sergio Perez Force India/Mercedes 70 1 Lap
11 Brendon Hartley Toro Rosso/Honda 70 1 Lap
12 Carlos Sainz Renault 70 1 Lap
13 Pierre Gasly Toro Rosso/Honda 70 1 Lap
14 Stoffel Vandoorne McLaren/Renault 70 1 Lap
15 Esteban Ocon Force India/Mercedes 70 1 Lap
16 Sergey Sirotkin Williams/Mercedes 69 2 Laps
17 Fernando Alonso McLaren/Renault 69 2 Laps
18 Lance Stroll Williams/Mercedes 69 2 Laps
Nico Hulkenberg Renault 32 Retirement
Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 20 Retirement

Πηγή: Drive

Pin It on Pinterest

Shares
Share This