Επιλογή Σελίδας

Του Κώστα Καλλιαντέρη

Για τον Μίκαελ Σουμάχερ έχουν γραφτεί πολλά, τόσο κατά την διάρκεια της καριέρας του, όσο και μετά το «μοιραίο» ατύχημα στο σκι, το οποίο έλαβε χώρα στη Γαλλία τον Δεκέμβριο του 2013. Και τι δεν έχουμε διαβάσει! Από το ότι η γυναίκα του, Κορίνα, αποδεχόμενη ότι ο άντρας της δεν θα μπορέσει να ξανακινηθεί ή έστω να μιλήσει, συνεχίζει να ξε-πουλάει σημαντικά κομμάτια της περιουσίας του, μέχρι το ότι ο «Σούμι» περπάτησε ξανά ή ότι μετακομίζει στην Μαγιόρκα και άλλα πολλά ευφάνταστα.

Ίσως να μην μπορέσει να πιλοτάρει ξανά αεροπλάνο, ούτε καν πατίνι, όμως με τον «Σούμι» ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα, ακόμη και τώρα, 5 χρόνια μετά το μοιραίο ατύχημα του στις Άλπεις.

Όλα αυτά μοιάζουν με αποδοχή της ήττας, γεγονός το οποίο έρχεται σε αντίθεση με την φιλοσοφία και νοοτροπία του Σουμάχερ. Η οικογένεια του πάντως παραμένει φειδωλή σε ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση της υγείας του, ωστόσο με αφορμή τα πεντηκοστά του γενέθλια δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους θαυμαστές του για την στήριξη τους, με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε χθες.

Όλα ξεκίνησαν στις 25 Αυγούστου 1991, όταν ο 22χρονος τότε Σούμι έκανε την παρθενική του εμφάνιση σε Γκραν Πρι στην πίστα του Σπα με τα χρώματα της Jordan!

O Γερμανός κλήθηκε να αντικαταστήσει την τελευταία στιγμή τον Μπερνάρ Γκασό, ο οποίος καταδικάστηκε από Λονδρέζικο δικαστήριο σε φυλάκιση, επειδή είχε επιτεθεί σε ταξιτζή μετά από λογομαχία μαζί του.

Ο Έντι Τζόρνταν έψαχνε εσπευσμένα για έναν ικανό αντικαταστάτη, που θα έφερνε μαζί του και χρήματα.

Η ομάδα του είχε τεράστια οικονομικά προβλήματα και δέχτηκε να δοκιμάσει τον Σούμι κατόπιν προτροπής του μάνατζέρ του, Βίλι Βέμπερ.

Ο Βέμπερ βρήκε τα απαιτούμενα χρήματα από τη Mercedes και κάποιους άλλους χορηγούς του οδηγού του.

Διαβεβαίωσε τον Τζόρνταν, ότι ο Σουμάχερ είχε ξανατρέξει στο Σπα, κάτι που ήταν ψέμα.

Ωστόσο ο νεαρός οδηγός διέλυσε κάθε αμφιβολία στην πρώτη του ανεπίσημη δοκιμή στο Σίλβερστο.

Έσπασε τα χρονόμετρα και πέτυχε καλύτερους χρόνους από τους οδηγούς της Jordan, ντε Τσέζαρις και Γκασό.

Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό, σύμφωνα με το sigmalive.com, ότι οι μηχανικοί της Jordan του ζήτησαν να…κόψει ταχύτητα.

Επειδή χρειάζονταν το αυτοκίνητο για την επόμενη Κυριακή για το Βελγικό Γκραν Πρι.

Ο αγώνας στην πίστα του Σπα ξεκίνησε για τον Σουμάχερ με τις καλύτερες προϋποθέσεις.

Εντυπωσίασε στις δοκιμές, όπου μάλιστα δεν δίστασε να τα βάλει και με τον Αλέν Προστ, όταν θεώρησε ότι τον παρεμπόδισε ο Γάλλος!

Ωστόσο η εξέλιξη δεν ήταν η αναμενόμενη, επειδή την Κυριακή του Γκραν Πρι έμεινε μετά από μόλις 500 μέτρα από συμπλέκτη, που τσιγκουνεύτηκε να τον αλλάξει η Jordan λόγω…κόστους.

Μάλιστα ο έτερος οδηγός της Jordan, Αντρέα ντε Τσέζαρις, βρισκόταν δεύτερος πριν εγκαταλείψει λίγο πριν το τέλος του αγώνα.

Οπότε ο –γρηγορότερος- Σουμάχερ θα είχε πλασαριστεί πιθανότατα στο βάθρο, αν είχε καταφέρει να τερματίσει.

Ακόμη όμως και έτσι, ο Σούμι μπήκε στο ραντάρ της Benetton, μίας από τις δυνατότερες ομάδες εκείνης της περιόδου στη Formula 1.

Μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις κατέληξε ο 22χρονος στην ιταλική ομάδα και αντικατέστησε στον αμέσως επόμενο αγώνα στη Μόντσα τον Ρομπέρτο Μορένο, όπου πλασαρίστηκε πέμπτος κατακτώντας τους πρώτους βαθμούς στην καριέρα του στη Formula 1.

Πάντως το Σπα εξελίχθηκε σε κομβική πίστα για τον Σουμάχερ, γιατί εκεί πέτυχε μετά από περίπου ένα χρόνο με τη Benetton την παρθενική του νίκη στη Formula 1!

Πηγή: Page News

Pin It on Pinterest

Shares
Share This