Επιλογή Σελίδας

Του Γιάννη Μάριου Παπαδόπουλου

Ναι, ήταν μόλις ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, όμως κάποια πράγματα φαίνονται από την αρχή. Κι αυτό που είδαμε στο βλέμμα του Bottas ήταν έναν οδηγό που είχε βάλει έναν στόχο στο μυαλό του και θα τον πετύχαινε πάση θυσία. Θα έλεγε κανείς πως για πρώτη φορά σε αυτή την τριετία της καριέρας του με τη Mercedes, ο Φινλανδός δεν ήταν ο «yes man» των πρώτων δύο σεζόν, αλλά ένας… ανυπάκουος οδηγός, ο οποίος θα έκανε αυτό που ήθελε μέσα στην πίστα κι όχι ό,τι του ζητούσε η ομάδα.

Δεν ήταν μόνον η εξαιρετική διαχείριση των πρώτων γύρων. Κυρίως ήταν η αντίδραση του Bottas όταν από το pit wall της Mercedes του είπαν να μη ρισκάρει και να αρκεστεί στους 25 πόντους της νίκης. «Θέλω και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου, θέλω τους 26 πόντους» ήταν η απάντηση του Bottas, ο οποίος έκανε ακριβώς αυτό που ήθελε.

Ακόμα κι όταν του «έκλεψε» τον ταχύτερο γύρο ο Max Verstappen, ο Bottas είχε «απάντηση» κι εν τέλει πήρε ακριβώς αυτό που είχε στο μυαλό του: το πρώτο «26άποντο» στην ιστορία της Formula 1! Προφανώς ουδείς μπορεί να γνωρίζει εάν ο Bottas θα συνεχίσει να οδηγεί έτσι, αψηφώντας κάποιες φορές τις οδηγίες της ομάδας. Σίγουρα, όμως, ο Bottas της Μελβούρνης δεν είχε καμία σχέση με τον Bottas του Σότσι, ο οποίος σχεδόν… φρέναρε για να τον περάσει ο Hamilton.

https://www.facebook.com/savas.karipidisii

Ο προβληματισμό του Βρετανού μετά τον αγώνα ήταν προφανής κι απολύτως δικαιολογημένος, διότι ποτέ κατά το παρελθόν δεν είχε δει τον Bottas να τον κερδίζει κατά κράτος. Όμως για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά.

Το ζήτημα είναι εάν θα γίνει το «8 στα 8» και στον τομέα της στατιστικής, αναφορικά με την ομάδα που κάνει το «1-2» στη Μελβούρνη. Επτά φορές έχει συμβεί αυτό κατά το παρελθόν και ισάριθμες ήταν οι κατακτήσεις του τίτλου από την ομάδα που το είχε επιτύχει. Όπως ισάριθμες ήταν οι κατακτήσεις του τίτλου των οδηγών από τον νικητή του πρώτου αγώνα στην Αυστραλία! Καλός οιωνός για τον Bottas; ίδωμεν.

Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην σταθούμε και στην επιστροφή της Honda στο βάθρο. Έπειτα από την αυστηρή και εν πολλοίς άδικη κριτική που ασκήθηκε τα περασμένα χρόνια στους Ιάπωνες, αυτοί έδωσαν την ιδανική απάντηση, μιας και στον πρώτο αγώνα τους με την Red Bull είδαν τον Max Verstappen να τερματίζει τρίτος. Η τελευταία φορά που ένα μονοθέσιο με κινητήρα Honda είχε βρεθεί στο βάθρο ήταν με τον Rubens Barrichello το 2008 στο Σίλβερστοουν!

Για τη Ferrari τα σχόλια περιττεύουν. Μακριά από την εικόνα της Βαρκελώνης, δεν απείλησε ποτέ τις Mercedes και Red Bull, ενώ αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η μη κλήση του Leclerc για ένα γρήγορο πιτ στοπ στους τελευταίους γύρους, ώστε ο Μονεγάσκος να εξασφάλιζε τον επιπρόσθετο βαθμό του ταχύτερου γύρου που εν τέλει πήγε στον Bottas. Είναι νωρίς για να «καταδικάσει» κανείς τον Mattia Bonotto και τους συνεργάτες του, όμως η εικόνα ήταν από μέτρια έως απογοητευτική. Το Μπαχρέιν έρχεται σύντομα και στο Μαρανέλο ήδη αναζητούν λύσεις στα προβλήματα της πρεμιέρας…

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This