Του Δημήτρη Μπίζα
Ο Valtteri Bottas πήρε τη 2η φετινή του νίκη και την 4η συνεχόμενη για τη Mercedes, που έκανε και το τέταρτο 1-2 για φέτος. Τρίτος ο Sebastian Vettel.
Στην εκκίνηση, οι δύο Mercedes έφυγαν εξαιρετικά, δίνοντας και μάχη μέχρι την Κ3, όταν πλέον ο Bottas πήρε μία διαφορά από τον Hamilton. Πολύ κοντά στον Βρετανό ήταν ο Vettel, ενώ πιο πίσω ο Ricciardo είχε κάνει τρομερή εκκίνηση, περνώντας και τον Leclerc, που έπεσε 10ος. Μέχρι το 3ο γύρο, ο Bottas βρισκόταν περί τα 3 δλ. μπροστά από τον teammate του, ενώ ο Leclerc ανέβηκε 9ος, με τον Sainz να περνά τον Kvyat, και τον Μονεγάσκο της Ferrari να ακολουθεί. Ο Ρώσος έχανε συνεχώς θέσεις. Παράλληλα, ο Verstappen πίεζε τον Perez για την 4η θέση, και τον πέρασε στον 6ο γύρο. Ως τον 7ο γύρο, ο Leclerc είχε ανέβει 5ος, με τον Verstappen στον ορίζοντα. Μέχρι τον 10ο γύρο τον είχε φτάσει και τον είχε περάσει στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Πλέον, όντας 4ος, είχε μπροστά του τον Vettel.
Μάχη υπήρχε και για την 10η θέση, με τον Albon να έχει βρει ρυθμό και να πιέζει τον Ricciardo για τον 1 βαθμό. Την ίδια ώρα, ο Gasly είχε κάνει τρομερό comeback, ανεβαίνοντας 8ος μέσα σε 11 γύρους. Στον 12ο γύρο ήταν η σειρά του Vettel για τη δική του αλλαγή, βάζοντας τη μέση γόμα, τη στιγμή που ο Leclerc είχε καταιγιστικό ρυθμό και ανέβηκε 3ος. Στον επόμενο γύρο ακολούθησε ο Bottas, βγαίνοντας πίσω από τους Verstappen και Bottas. Αναμενόμενα, στον 14ο, μπήκε και ο Hamilton. Πλέον, ο Leclerc ήταν 1ος, με διαφορά 6.8 δλ. από τον Verstappen (που ακόμα δεν είχε μπει στα pits) και 13.7 δλ. από τον 3ο Bottas. Στον 15ο, έκανε και ο Verstappen τη δική του αλλαγή, και τώρα οι πρώτοι 6 ήταν με τη μέση γόμα. Ο Vettel πλέον είχει πολύ καλό ρυθμό με τη μέση, και είχε στο 1,5 δλ. μπροστά του τον Hamilton. Γρήγορα ο Βρετανός αντέδρασε και άνοιγε σιγά-σιγά τη διαφορά του.
Ο ρυθμός του πρωταθλητή ήταν αρκετά καλός για να φτάσει και τον Bottas. Λίγο μετά έριξε το γυρολόγιό του κατά 1 δλ. Στον 32ο γύρο ο Bottas ήταν πλέον στο DRS του Leclerc και τον πέρασε, ενώ παράλληλα, στην Κ3, ο Kvyat με τον Ricciardo είχαν έξοδο, χωρίς συνέχεια.
Έναν γύρο μετά, ο Hamilton έπραξε το ίδιο, και ακόμα στη Ferrari δεν είχαν καλέσει τον Μονεγάσκο για τη δική του αλλαγή. Αυτό έγινε στον 35ο γύρο, και πλέον ο ίδιος είχε 16 γύρους «κατατακτήριων», αφού βγήκε πίσω από τον Gasly, στην 6η θέση. Ο νεαρός της Scuderia πέρασε τον έτερο νεαρό της Red Bull στον 36ο.
Μπροστά, ο Hamilton ήταν στα 2 δλ. από τον Bottas για την μάχη της πρωτιάς. Ωστόσο, τίποτα δεν άλλαξε ως το τέλος, παρά μόνο μία εγκατάλειψη του Gasly από κινητήρα. Μονάχα ο Leclerc μπήκε στα pits για να βάλει φρέσκια μαλακή και να πάει για τον ταχύτερο γύρο, πράγμα που κατάφερε.
Η βαθμολογία των οδηγών
- V. Bottas 87
- L. Hamilton 86
- S. Vettel 52
- M. Verstappen 51
- C. Leclerc 46
- S. Perez 13
- K. Raikkonen 13
- P. Gasly 12
- L. Norris 12
- K. Magnussen 8
- N. Hulkenberg 6
- C. Sainz 6
- D. Ricciardo 6
- L. Stroll 4
- A. Albon 3
- D. Kvyat 1
- A. Giovinazzi 0
- R. Grosjean 0
- G. Russell 0
- R. Kubica 0
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
- Mercedes 173
- Ferrari 98
- Red Bull 63
- McLaren 18
- Racing Point 17
- Alfa Romeo 13
- Renault 12
- Haas 8
- Toro Rosso 4
- Williams 0