Επιλογή Σελίδας

Του Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη

Η νίκη στο Le Mans είναι η τρίτη φετινή του Ισπανού, που αύξησε και πάλι τη βαθμολογική του διαφορά στο πρωτάθλημα.

Ο Marquez, που ξεκίνησε από την pole position, απέκρουσε αρχικά τις επιθέσεις των αναβατών της Ducati, Danilo Petrucci και Jack Miller, πριν πάρει τον έλεγχο του αγώνα και «ταξιδέψει» προς τη δεύτερη στη σειρά νίκη του στο La Mans και την 300ή της Honda σε MotoGP και GP500.

Ο Petrucci διεκδίκησε την 1η θέση στο ξεκίνημα του αγώνα, πηγαίνοντας πλάι-πλάι με τον Marquez στη Στροφή 1, πριν ο Ισπανός ξαναπεράσει μπροστά από την εσωτερική του σικέιν. Ο Petrucci ξαναδοκίμασε στον επόμενο γύρο, αλλά και πάλι δεν μπόρεσε να κρατηθεί μπροστά, ενώ στη συνέχεια έκανε λαθάκια που τον έριξαν στην 5η θέση.

Ο Marquez πάντως δεν κατάφερε να ξεφύγει από νωρίς, καθώς ο Miller με την Pramac Ducati τον έφτασε και τον πέρασε στον 5ο γύρο. Όμως ο Ισπανός ξαναπέρασε μπροστά στον μεθεπόμενο γύρο, βουτώντας από την εσωτερική του Αυστραλού στο εσάκι Dunlop και όντας έτοιμος να αποκρούσει την αντεπίθεσή του στη La Chapelle. O Miller άνοιξε τη γραμμή του και παρέδωσε ξανά την 1η θέση στον αναβάτη της Honda.

MotoGP Γαλλίας 2019

Από το σημείο αυτό κι έπειτα, ο Marquez άρχισε να δείχνει την ανωτερότητά του, κάνοντας μια σειρά από πολύ γρήγορους γύρους και ανοίγοντας διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον Miller στα μισά του αγώνα.

https://www.facebook.com/savas.karipidisii

Ο Andrea Dovizioso, που είχε πέσει 7ος μετά την εκκίνηση αλλά ανέβηκε στη συνέχεια, ήταν πλέον στην ουρά του Miller και τον πέρασε όταν ο Αυστραλός άνοιξε τη γραμμή του στη στροφή του Μουσείου. Όμως ο Ιταλός της εργοστασιακής Ducati ήταν ήδη 3” πίσω από τον Marquez και δεν έδειξε να έχει την ταχύτητα για να τον κυνηγήσει. Αντίθετα, βρέθηκε να απειλείται σοβαρά από τον team-mate του, τον Petrucci.

Πέντε γύρους πριν το τέλος, ο “Petrux” προσπάθησε να περάσει από την εσωτερική τον Dovi στην είσοδο του σικέιν Dunlop, όμως άνοιξε τη γραμμή του κι ο Dovizioso ξαναπέρασε μπροστά. Ξαναπροσπάθησε στην αριστερή του Μουσείου, στον επόμενο γύρο, αλλά και πάλι ο Dovi κρατήθηκε μπροστά. Ο «ιπτάμενος αστυνομικός» συνέχισε να πιέζει μέχρι το τέλος, τερματίζοντας 0,158” πίσω από τον team-mate του κι εξασφαλίζοντας το πρώτο του βάθρο ως εργοστασιακός αναβάτης.

Ο Miller τερμάτισε 4ος, αποκρούοντας την επίθεση του Valentino Rossi στους τελευταίους γύρους. Ο Maverick Viñales, με την άλλη εργοστασιακή Yamaha, είχε πέσει αρχικά στη 14η θέση και δεν είχε ανέβει σημαντικά στην κατάταξη όταν τον έριξε ο «ρούκι» Pecco Bagnaia χτυπώντας τον από πίσω στη Στροφή 12 του 7ου γύρου.

Εκπληκτικό αγώνα έκανε ο Pol Espargaro με την πολύ βελτιωμένη ΚΤΜ. Ο Ισπανός έκανε γρήγορη εκκίνηση, μπήκε στην πεντάδα και τελικά κατέκτησε την 6η θέση, το καλύτερο αποτέλεσμα μέχρι τώρα στο στεγνό για την αυστριακή φίρμα – και μάλιστα λιγότερο από 6” πίσω από τον  νικητή!

Ο Franco Morbidelli (Petronas Yamaha) δεν μπόρεσε να απειλήσει τον Espargaro και συμβιβάστηκε με την 7η θέση, ενώ ο team-mate του, ο εντυπωσιακός «ρούκι» Fabio Quartararo, μετά από μία κακή εκκίνηση κι ένα λάθος στον 3ο γύρο, ανέβηκε θεαματικά για να τερματίσει ακριβώς πίσω του, στην 8η θέση και με τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. 

Νικόλαος Ντούλας - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης

Ο Quartararo πέρασε και τον Cal Crutchlow (LCR Honda), ρίχνοντάς τον στη 9η θέση, μπροστά από τον Alex Rins που είχε ξεκινήσει μόλις 19ος με την εργοστασιακή Suzuki. Ο Rins μπήκε στη δεκάδα περνώντας στο τέλος και τον Jorge Lorenzo, που πάντως εμφανίστηκε ελαφρά βελτιωμένος πάνω στη δεύτερη εργοστασιακή Honda.

Ο άλλος αναβάτης της Suzuki, o Joan Mir, έπεσε στο γύρο προθέρμανσης, προσπαθώντας να αποφύγει τον Karel Abraham (Avintia Ducati) που είχε πέσει μπροστά του. Και οι δύο ξεκίνησαν τον αγώνα από το pit-lane με τις εφεδρικές τους μοτοσικλέτες, αλλά ο Τσέχος πήρε μαύρη σημαία επειδή ξαναμπήκε στην πίστα αφότου είχε περάσει ο πρώτος.

Οι Tito Rabat (Avintia Ducati) και Andrea Iannone (Aprilia) εγκατέλειψαν, ενώ ο Takaaki Nakagami (LCR Honda) έπεσε ενώ ήταν στη 12η θέση.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ MOTOGP ΓΑΛΛΙΑΣ ΣΤΟ LE MANS

Θ. ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΟΜΑΔΑ ΜΟΤ/ΤΑ ΓΥΡΟΙ ΧΡ./ΔΙΑΦ.
1 Marc Marquez Honda Honda 27 41m53.647s
2 Andrea Dovizioso Ducati Ducati 27 1.984s
3 Danilo Petrucci Ducati Ducati 27 2.142s
4 Jack Miller Pramac Ducati Ducati 27 2.940s
5 Valentino Rossi Yamaha Yamaha 27 3.053s
6 Pol Espargaro KTM KTM 27 5.935s
7 Franco Morbidelli Petronas Yamaha Yamaha 27 7.187s
8 Fabio Quartararo Petronas Yamaha Yamaha 27 8.439s
9 Cal Crutchlow LCR Honda Honda 27 9.853s
10 Alex Rins Suzuki Suzuki 27 13.709s
11 Jorge Lorenzo Honda Honda 27 15.003s
12 Aleix Espargaro Aprilia Aprilia 27 29.512s
13 Johann Zarco KTM KTM 27 33.061s
14 Hafizh Syahrin Tech3 KTM KTM 27 35.481s
15 Miguel Oliveira Tech3 KTM KTM 27 36.044s
16 Joan Mir Suzuki Suzuki 26 1 γύρος
Takaaki Nakagami LCR Honda Honda 18 Πτώση
Andrea Iannone Aprilia Aprilia 9 Εγκατ.
Maverick Viñales Yamaha Yamaha 6 Πτώση
Francesco Bagnaia Pramac Ducati Ducati 6 Πτώση
Karel Abraham Avintia Ducati Ducati 5 Ακύρωση
Tito Rabat Avintia Ducati Ducati 2 Εγκατ.

H ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

POS RIDER ΒΑΘΜΟΙ
1 Marc Marquez 95
2 Andrea Dovizioso 87
3 Alex Rins 75
4 Valentino Rossi 72
5 Danilo Petrucci 57
6 Jack Miller 42
7 Cal Crutchlow 34
8 Franco Morbidelli 34
9 Pol Espargaro 31
10 Maverick Viñales 30
11 Takaaki Nakagami 29
12 Fabio Quartararo 25
13 Aleix Espargaro 22
14 Jorge Lorenzo 16
15 Johann Zarco 10
16 Francesco Bagnaia 9
17 Joan Mir 8
18 Miguel Oliveira 8
19 Stefan Bradl 6
20 Andrea Iannone 6
21 Hafizh Syahrin 2
22 Tito Rabat 2
23 Karel Abraham 0
24 Bradley Smith 0
Πηγή: Drive

Pin It on Pinterest

Shares
Share This